ops2 Skrevet 7. september 2016 #1 Skrevet 7. september 2016 http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/tjejbad-uppror-skam-for-ett-jamstallt-sverige Ja, hva tror dere? Er det Anna og Gunilla som har krevd kjønnsoppdelt svømming på grunn av at de er for kroppsbevisste? Eller kan det være et knefall for at en viss religion ikke tillater dette? Og er det dette man ønsker i Skandinavia? Husk, det Sverige bøyer seg for i dag, kommer det krav om å få gjennomført i Norge snart. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Når det er snakk om to timer, så forstår jeg ikke helt at det skal være et problem. Ikke om de hadde hadde mannebad heller i de to timene. Vi har døtre og mannen og jeg deler barna opp i garderoben for å være mest mulig effektive. Så datteren vår sendes i herregarderoben sammen med sin far. Hadde det vært restriksjoner på at man ikke kunne kjønnsblande i garderoben (tar et eksempel som er nær vår hverdag) i to timer hver uke, så hadde jeg vært svært takknemlig over at disse to timene var så tidlig på en søndag. Da har vi hele resten av dagen, jo... Det er ikke alle tilfeller hvor man trenger å tenke at dersom noen får lillefingeren så tar de hele armen. Blir som å uffe seg over at ungdomsklubben får bruke samfunnshuset hver torsdag kveld. For dette betyr jo garantert at ungdommen tar over hele bygget innen kort tid og tagger det ned og ødelegger alt, så INGEN andre får bruke det.. eller.....? Jeg ser ikke faresignalet her. Ser kun at samfunnet er i litt endring, men det endra seg jammen ganske mye fra 1955 og 1965 også. Anonymkode: 97726...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 – Vi har haft tjejbad i någon form sedan 2007 och aldrig tidigare fått några klagomål, förklarar Kent Eriksson som är driftschef på Fyrishov och den som svarar på pressfrågor gällande Gottsundabadet.http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/badchefen-tjejbadet-ar-populart Tydelig at dette er et knefall for muslimer ja. Snikislamisering. De er sikkert muslimer alle sammen! Dette er bare en av mange måter å lure i folk islam på. Den neste blir vel at de åpner kebabsjappe i nærheten også. Anonymkode: a4cc9...07d 1
Sjøgrønn Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Sånn har det da vært i "alle år"? Jeg husker da jeg var liten, for 25 år aiden omtrent, var det egen tid i svømmehallen for "herrer" og "damer". Men mesteparten av tiden var det selvfølgelig blandet. Det finnes mange både eldre og yngre damer som ikke har vært komfortable med å bade sammen med menn. Det kan skyldes at man er sjenert, at man har vært utsatt for overgrep eller at man ønsker et kvinnefellesskap. Og den gang var det i alle fall ikke noe tema at det skulle være muslimer som hadde bestemt det 😝 6
Druid Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, ops2 skrev: http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/tjejbad-uppror-skam-for-ett-jamstallt-sverige Ja, hva tror dere? Er det Anna og Gunilla som har krevd kjønnsoppdelt svømming på grunn av at de er for kroppsbevisste? Eller kan det være et knefall for at en viss religion ikke tillater dette? Og er det dette man ønsker i Skandinavia? Husk, det Sverige bøyer seg for i dag, kommer det krav om å få gjennomført i Norge snart. Dette har vært gjennomført flere plasser lenge før muslimer begynte å se det var offentlige bad. Kjønnsegregering er da for pokker ikke noe nytt. Min mor pleide å verdsette disse tilbudene. Jeg er helt enig at man skal reagere på hvis vi kan påvise at det handler om påtvunget segregering, men det må være mulig å ha mer enn en tanke i hodet. OG man skal være VELDIG sikker før man begynner å skrike ulv på hva muslimer "krever", i det store og det hele har jeg sett at man legger betraktelig mye mer skyld på muslimer og ofte tillegger politiske og samfunnsmessige valg helt feile bevegrunner. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 Uansett om man finner det rett å ha kjønnsegregering eller ikke, synes jeg disse reglene kan være mer liberale når det gjelder barn som ikke en gang har begynt puberteten. Anonymkode: 69707...5c8 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: – Vi har haft tjejbad i någon form sedan 2007 och aldrig tidigare fått några klagomål, förklarar Kent Eriksson som är driftschef på Fyrishov och den som svarar på pressfrågor gällande Gottsundabadet.http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/badchefen-tjejbadet-ar-populart Tydelig at dette er et knefall for muslimer ja. Snikislamisering. De er sikkert muslimer alle sammen! Dette er bare en av mange måter å lure i folk islam på. Den neste blir vel at de åpner kebabsjappe i nærheten også. Anonymkode: a4cc9...07d Nam, kebab! Ja takk!
Gothminister Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, ops2 skrev: http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/tjejbad-uppror-skam-for-ett-jamstallt-sverige Ja, hva tror dere? Er det Anna og Gunilla som har krevd kjønnsoppdelt svømming på grunn av at de er for kroppsbevisste? Eller kan det være et knefall for at en viss religion ikke tillater dette? Og er det dette man ønsker i Skandinavia? Husk, det Sverige bøyer seg for i dag, kommer det krav om å få gjennomført i Norge snart. Er ikke dette bare en del av islamiseringen da? Ser jo allerede her i tråden at Norske ikke synes det er noe problem. De ser vel kun frem til tilstander man har i vårt naboland. Ofte er det kvinner som nesten ikke kan vente, de gleder seg stort. 1
Gothminister Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke faresignalet her. Ser kun at samfunnet er i litt endring, men det endra seg jammen ganske mye fra 1955 og 1965 også. Anonymkode: 97726...d6e Riktig at samfunnet endrer seg og går fremover. Med islamiseringen går vi tilbake. Du høres ut som en kvinne og burde faktisk se dette som et alvorlig problem. Men mulig du er blant dem som nesten ikke kan vente på tilstander vi ser i vårt naboland. Blir sikkert fint for dere kvinner og endelig bli kontrollert igjen. 1
pinar Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 Ryddet for innlegg med hatefullt innhold. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Kjønnsdelt bading var det normale tidligere. I april i 1952 rapporterer Aftenposten at Torgata bad i Oslo som det første i byen vurderer fellesbad for begge kjønn. Det innebærer også at de besøkende må begynne å bruke badetøy. Mange bad hadde kjønnsdelt bading i mange år senere. Sist i Oslo var vel Bislett bad som hadde det til utpå 80-tallet. I Halden hadde man det til 2010. Hvis man kan bade naken ser jeg poenget med kjønnsdelt bading. Nå vet jeg ikke hvordan det er i den omtalte saken. Hvis man ikke kan bade naken er det liten vits i med kjønnsdeling. Anonymkode: 99148...190 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå