Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den falne engelen den onde 666 er mitt problem. fordi han ikke har en sjel selv ingen god sjel ingenting sjel så forfølger han meg med sitt kobbel av falne døgn ut og døgn inn. alle som har brukket ryggen i hans mørke og hule makt som fordi han spiser faktisk sjeler. og han vil alltid ha min. kan dere ikke bare våkne opp alle sammen så vi kan hive iblis på helvetesbålet og alle hans adherents og la hans ondskap fortære ham styggen asså. odskapen som har kuet og fortært menneskets sjel dag ut og dag inn. han spiser uskylden i verden, han spiser alt som er godt i verden han ødelegger alt.

for at vi andre skal leve må han dø.

han slenger ut sine projiseringer og leker med mennesket men alt han gjør er ONDT. han skiller mennesker og ødelegger alt han kommer over. alt ved 666 er destruktivt. og han må fengsles og ødelegges for at jorden skal bli fri. jeg kjeder meg inatt asså. henge ut med mørkets krefter som dere alle har tilbedt i år etter år har gjort ondskapen så sterk på planeten og alles planeter.

vet dere hva han spiser mens dere lever og puster og spiser ondskap? han spiser håp han.han forderver og forpester menneskesinnet med ateismen mind games og alt annet som 666 det helvete har å "by" på. en etter en falt dere i hans store skygge og dere tilba avguden år etter år etter år etter år. til alt lyset var borte fra verden. han sender alle insektene plagene og sykdommene og ondskapen over planeten. han forpester dere med psykologi og psykiatri og dere faller en etter en og dere er alle nå satans hær på jorden. dere tilber mørket og hva skjer da dere der ute? dere kveler lyset og håpet og drømmer og ødelegger planeten. våkn opp og reis dere mot satan og 666. styggen sprer ødeleggelser og styggedom over planeten mens dere fortsetter å tilbe mørket? hva har skjedd med dere? nei seriøst. våkn opp. fordi jeg har sett "ham" og det er det onde dere tilber. han er den som sprer sykdom og hans prosjekt her i nor-ge er å være folkeforfører og dere tilber mørket med ham. han selger sjeler. han destruerer sjeler. og nå må dere våkne opp og se en annen vei. for dyret det er så stygt det. at hvis dere ikke våkner opp og SER. så kan dere aldri mer leve. jeg mener det. han vil EIE sjelene deres. og dere tilber han??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ser dere ikke at han er døden som kveler lyset og luften og alt uskyldig. jeg har levd i mange av iblis sine fengsler og den styggedommen dere alle tilber må dere kvele. hans mørke er nå  så stort gjennom at dere tilber han i tv i ånden i den bakvendte satanistkirken. nor-ge er verdens ONDESTE land. våkn opp og bestem dere for at styggens tid er over. la satan bli isolert. la han død med å se sin egen sjel. vet dere at han ikke har noen? han har ikke sjel han. så han jakter på alles. dere er alle djeveldyrkere. og jeg har sett dere falle en etter en for den ondes makt. DET ENESTE jeg vil er å vekk fra 666. fordi dere har latt han ta over planeten. alle hjalp det onde fordi dere er redd ham. og hva skjer når dere frykter den onde. han får makt over dere. hvorfor er han så stygg. for å skremme dere. styggen er her hver dag for å spise sjeler og barn. den ondeste som finnes er hans kone og er jeg bor dyrker de alle djevelen. hvem lager kriger og forpester menneskesinnet og finner på kvalme stygge ting for å skille mennesket fra sannheten og lyset og veien. riktig svar : 666. la oss alle be om at det onde som har vokst ut av alle proporsjoner MÅ DØ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ellers har du det bra?

Anonymkode: 86ea6...676

Skrevet

Hvis det er meg du spør, har jeg det bra. :)

Skrevet

Hva mener du med at du har sett "ham"? Hvorfor omtaler du Norge som nor-ge?

Uansett, 666, dyret, satan, iblis eller hva man enn velger å kalle ham, er mektigere enn både deg og meg, men Gud er mektigere enn ham, og Gud elsker deg. Håper du får det bedre, jeg skal be for deg.

Anonymkode: a57e4...bad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...