AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Dere som har vært her en stund, har det alltid vært like mange tråder startet av fortvilede kvinner som lever med psykopater/narsissister? Syns det er minst en i uka! Er det virkelig så mange psychoer der ute? Ekkelt, syns jeg. Anonymkode: 8df6d...98b
Djungelvrål Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Ja...nå følger jeg ikke samlivsforumet da, så slike tråder dukker ikke opp så ofte hos meg da.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Alt er ved sitt gamle. Selvmordstråder, barnevernstråder, samlivsbrudd tråder, paranoidetråder og unge studenter som ikke kan sette på en vaskemaskin eller skifte en lyspære. Krasse brukere, beskjedne brukere, og brukere det ikke nytter å diskutere med. Hele samfunnsskalaen i miniatyr. Anonymkode: 051e4...cf9 5
CoolSistah Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt er ved sitt gamle. Selvmordstråder, barnevernstråder, samlivsbrudd tråder, paranoidetråder og unge studenter som ikke kan sette på en vaskemaskin eller skifte en lyspære. Krasse brukere, beskjedne brukere, og brukere det ikke nytter å diskutere med. Hele samfunnsskalaen i miniatyr. Anonymkode: 051e4...cf9 Du glemte tråder om vektnedgang og "Er jeg gravid???" Og naturligvis, de merkelige telletrådene. De teller og teller, starter på nytt og teller en gang til. År etter år 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #6 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, CoolSistah skrev: Du glemte tråder om vektnedgang og "Er jeg gravid???" Og naturligvis, de merkelige telletrådene. De teller og teller, starter på nytt og teller en gang til. År etter år Fint du husket dem og hjalp til Anonymkode: 051e4...cf9
Arabella Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 3 minutter siden, CoolSistah skrev: Du glemte tråder om vektnedgang og "Er jeg gravid???" Og naturligvis, de merkelige telletrådene. De teller og teller, starter på nytt og teller en gang til. År etter år Telletrådene er hjernedøde. Hvis noen kunne gjort en vri på dem, for eksempel aritmetiske og geometriske rekker, måtte man i det minste ha brukt hjernen litt. 5
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Telletrådene er hjernedøde. Hvis noen kunne gjort en vri på dem, for eksempel aritmetiske og geometriske rekker, måtte man i det minste ha brukt hjernen litt. Bruke hjernen ?? Her på KG? Det er noe av det mest hårreisende forslaget jeg har lest på lenge. Nei, sånt driver vi ikke med her!
CoolSistah Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, Arabella skrev: Telletrådene er hjernedøde. Hvis noen kunne gjort en vri på dem, for eksempel aritmetiske og geometriske rekker, måtte man i det minste ha brukt hjernen litt. Det høres jo faktisk gøy ut!😁 Ikke et vondt ord om "de tellende", men jeg må innrømme at jeg lurer på hva som driver dem? Hvor får de utholdenheten og motivasjonen fra? Dag etter dag, år etter år? Og så håper jeg for deres egen del at de ikke begynner å reflektere rundt hva de brukte livet på når de kommer på gamlehjem🙊 Neida, det kan sikkert være et greit tidsfordriv på lik linje med å se på serier eller vaske huset overdrevent ofte. Ikke viktig eller nødvendig, men ikke skadelig heller akkurat..
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 4 minutter siden, CoolSistah skrev: Det høres jo faktisk gøy ut!😁 Ikke et vondt ord om "de tellende", men jeg må innrømme at jeg lurer på hva som driver dem? Hvor får de utholdenheten og motivasjonen fra? Dag etter dag, år etter år? Og så håper jeg for deres egen del at de ikke begynner å reflektere rundt hva de brukte livet på når de kommer på gamlehjem🙊 Neida, det kan sikkert være et greit tidsfordriv på lik linje med å se på serier eller vaske huset overdrevent ofte. Ikke viktig eller nødvendig, men ikke skadelig heller akkurat.. De som teller sitter i KG fengsel.. De teller ned til den dagen de skal slippe ut.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #12 Skrevet 7. september 2016 Ja, det har bestandig vært mange slike tråder. Men det er jo ikke så rart at det ser ut til at det florerer av slike situasjoner, tenkt hvor mange tusen brukere det er her, og ingen skriver en tråd her om at 'jeg er i et forhold og alt er akkurat slik det skal være!' da har man jo ikke noe behov for å snakke om det. Det blir vel som hos en psykolog, hn sitter jo å snakker dag ut og dag inn med mennesker i elendighet, ingen går dit om de har de bra. Anonymkode: 40648...677 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 7. september 2016 #13 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har bestandig vært mange slike tråder. Men det er jo ikke så rart at det ser ut til at det florerer av slike situasjoner, tenkt hvor mange tusen brukere det er her, og ingen skriver en tråd her om at 'jeg er i et forhold og alt er akkurat slik det skal være!' da har man jo ikke noe behov for å snakke om det. Det blir vel som hos en psykolog, hn sitter jo å snakker dag ut og dag inn med mennesker i elendighet, ingen går dit om de har de bra. Anonymkode: 40648...677 Joda, det finnes noen få slike tråder men de blir hurtig nok bombet ned med svar som; "Løgner"!! , "Jævla blære, slutt å skryt", eller min personlige favoritt; "alle menn er utro svin, DUMP".
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #14 Skrevet 7. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har bestandig vært mange slike tråder. Men det er jo ikke så rart at det ser ut til at det florerer av slike situasjoner, tenkt hvor mange tusen brukere det er her, og ingen skriver en tråd her om at 'jeg er i et forhold og alt er akkurat slik det skal være!' da har man jo ikke noe behov for å snakke om det. Det blir vel som hos en psykolog, hn sitter jo å snakker dag ut og dag inn med mennesker i elendighet, ingen går dit om de har de bra. Anonymkode: 40648...677 Sant nok Anonymkode: 8df6d...98b
CoolSistah Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev: De som teller sitter i KG fengsel.. De teller ned til den dagen de skal slippe ut. Tråden er celleveggen og numrene er de romerske tallene som rispes inn av en lidende sjel.. Haha, tror jeg holder meg unna det området av KG. Mange av de soner jo laaange dommer; ikke straffer for å ha brutt fartsgrensen, med andre ord.. Takk Gud for moderatorer/voktere! ... Og nååå forstår jeg hvorfor folk i disse trådene alltid er så redde for moderatorene!!😂
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 15 timer siden, CoolSistah skrev: 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt er ved sitt gamle. Selvmordstråder, barnevernstråder, samlivsbrudd tråder, paranoidetråder og unge studenter som ikke kan sette på en vaskemaskin eller skifte en lyspære. Krasse brukere, beskjedne brukere, og brukere det ikke nytter å diskutere med. Hele samfunnsskalaen i miniatyr. Anonymkode: 051e4...cf9 Du glemte tråder om vektnedgang og "Er jeg gravid???" Og naturligvis, de merkelige telletrådene. De teller og teller, starter på nytt og teller en gang til. År etter år Og penis-trådene, ikke glem dem. Anonymkode: 8df6d...98b 3
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2016 #17 Skrevet 10. september 2016 (endret) Den 7. september 2016 at 2.10, Raven.WritingDesk skrev: Bruke hjernen ?? Her på KG? Det er noe av det mest hårreisende forslaget jeg har lest på lenge. Nei, sånt driver vi ikke med her! Jeg legger hjernen på frys før jeg poster på kg Den 7. september 2016 at 2.24, Raven.WritingDesk skrev: De som teller sitter i KG fengsel.. De teller ned til den dagen de skal slippe ut. Den 7. september 2016 at 2.29, CoolSistah skrev: Tråden er celleveggen og numrene er de romerske tallene som rispes inn av en lidende sjel.. Haha, tror jeg holder meg unna det området av KG. Mange av de soner jo laaange dommer; ikke straffer for å ha brutt fartsgrensen, med andre ord.. Takk Gud for moderatorer/voktere! ... Og nååå forstår jeg hvorfor folk i disse trådene alltid er så redde for moderatorene!!😂 Vi liker telletrådene fordi det er engasjerende, folk liker forskjellige ting Jeg har forøvrig sluttet å delta i telletrådene, jeg er blitt lei dem Endret 10. september 2016 av Jacklost
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #18 Skrevet 10. september 2016 De siste par ukene har det eksplodert synes jeg. Og en periode i fjor sommer var det også ekstremt my narsissister og psykopater. Anonymkode: cef10...a35
EvaLena Skrevet 10. september 2016 #19 Skrevet 10. september 2016 Alle som har kommet ut av ett forhold uansett årsak har stort sett vært sammen med en psykopat. Sånn er det bare. Dette gjelder enten de går ut sv forholdet selvfølge blir forlatt. Jeg ble forlatt, men han var en av de få som ikke var psykopat eller slem på andre måter. Han bare falt for en annen skreppe.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #20 Skrevet 10. september 2016 Den 7.9.2016 at 2.24, Raven.WritingDesk skrev: De som teller sitter i KG fengsel.. De teller ned til den dagen de skal slippe ut. Så lenge de teller her inne, så rekker de ikke gjøre noe galt andre steder. Fantastisk tiltak 💪🙋😅😅😅😅😅😅 Anonymkode: 5948a...db0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå