AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Hei! Jeg har hatt lappen i 3 måneder nå. Har kjørt i ca to år og er 21 år gammel. Men var ikke så målrettet mot å ta lappen. Så jeg ønsker å leie meg en bil nå. Besøke en kompis av meg i Bergen. Jeg har sett en del rundt på leie stedene. Mange krever at mann må ha hatt førekortet i ett til to år. Noe tips til steder jeg kan leie fra, som ikke krever tid på førekortet? Obs :Gjelder i Oslo dette her. Takk på forhånd Anonymkode: 36cbc...8bf
ajarRun Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Rent a wreck. Det er mulig de stiller krav på nettsiden men hvis du ringer ordner de det. Prøv å ringe dem, mange kan gjøre unntak mot høyere egenandeler. Husk at det neppe koster særlig mer å fly dit, det koster 399 hver vei med Norwegian (bruk koden under26) med unntak av utreise på søndager (599).
Fjompen Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Det er antageligvis leiefirmaer/gomore.no-utleiere som vil leie til deg, men du vil ende opp med å betale så mye ekstra at det nær vil lønne seg å ta taxi bort..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Jeg er ihvertfall skeptisk til leiebil. Det er for mange spekulanter innad i den bransjen. De spekulerer på å forvirre kunden såpass at du til slutt ikke helt vet hva totalprisen blir. Du kan få sjokk når du har lånt en bil 1 dag og må ut med 1000 kr ... Det er 30000 kr for en mnd det Anonymkode: ecc7f...f01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå