Holly Hobbie Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som har lignende erfaringer - jeg maa gjennom 5 forskjellige intervjuer, hver med en ukes mellomrom, foer jeg faar fast ansettelse der jeg allerede har jobbet i tre maaneder som praktikant...det er utrolig tungvint og nervepirrende aa skulle gjennom saa mange intervjuer! Naa har jeg tenkt aa finne noen andre stillinger aa soeke paa i mellomtiden, for tenk om jeg ikke gaar gjennom naaloyet i f.eks siste intervjuet, da har jeg gaatt i over en maaned og trodd at jeg skulle faa jobben! kjipt dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 15. november 2004 #2 Del Skrevet 15. november 2004 :o 5 forskjellige intervju? Jøss...Og enda mer jøss, siden du allerede har vært der i 3 mnd. Er det sterk konkurranse blandt flere som har vært der like "lenge" som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Nei, det er ingen konkurranse, de oppretter en ny stilling for meg. Hittil har firmaet bare hatt tre journalister i Edinburgh. Det er et amerikansk selskap, tror de er veldig noye paa hvem de ansetter i disse krigstider. I tillegg til intervjuene har jeg ogsaa avlagt en tre timers test. Det gikk bra, heldigvis. I morgen er det tredje intervjuet. Haaper det gaar greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå