Gå til innhold

Prøver igjen.. hvilke erfaringer har dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lage et innlegg igjen, og håper på enda flere erfaringer. 

Jeg fjernet spiralen min den 23. August. Den 14. August hadde jeg forrige mens (bare mini på type en halv dag, det var det jeg hadde med spiral). Den 27. August hadde jeg noe slim greier jeg tror var El, men jeg vet ikke helt. 

Den 28/29 hadde jeg utrolig mye luft i magen, og den var skikkelig øm. Jeg tenkte ikke noe over det. Uken etter har det bare blitt mer ting, så jeg skriver en liste. 

- mens lignende kramper i magen (kommer og går)

- øm nede i magen

- rar stikkende smerte i livmoren, som føles som den kommer nedenfra. 

- ømme pupper, og nå vonde nippler. 

- skikkelig halsbrann de siste 4(?) dagene. 

- trøøøøtt

- kvalm.. Eller ikke direkte kvalm, mer små uggen i blandt. 

- fryser mye

- merkelig smak i munnen (mye mat smaker bæsj).

- mye bedre luktesans (har allerede fått gravid spm på grunn av det). 

- hvit utflod de to siste dagene. 

- blir ikke mett. 

- blir så sint :/ jeg har null tolmodighet. 

 

Jeg har hatt en test i dag tidlig, og den var helt hvit. Jeg har tenkt å ta en til på søndag (ikm) viss ikke dette gir seg. 

Er det noen som har reagert så voldsomt på å ta bort spiralen? 

Fortell deres erfaringer med spiral fjerning.
Eller bare om dere kjenner dere igjen i noe av dette? :) 

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart du ikke blir mett om maten smaker bæsj... Har du spist bæsj siden du vet det? Høres ekkelt ut...

Anonymkode: 21d63...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart du ikke blir mett om maten smaker bæsj... Har du spist bæsj siden du vet det? Høres ekkelt ut...

Anonymkode: 21d63...59b

Er det mulig🙄

Anonymkode: 1d476...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ikke takler st7 folk sier nippler!! Grøss og gru!! 

Anonymkode: 513a9...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres 100% gravid ut eller 100% innbilt gravid alt etter hva testen kommer til å vise.

Men uansett har det ingenting med fjerning av spiralen å gjøre. Test på ny til helga. Lykke til!:)

Anonymkode: a7854...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde eggløsningslim samme dager og har ikm en dag i mellom. Jeg har fått svak svak positivt i dag, men det er veldig tidlig (8 dpo)  så kan være en skyggestrek.

Men jeg har samme gravidsymptomer som med de andre graviditetene så jeg "vet" jeg er gravid.

Anonymkode: 59de0...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart du ikke blir mett om maten smaker bæsj... Har du spist bæsj siden du vet det? Høres ekkelt ut...

Anonymkode: 21d63...59b

Rettere sagt så blir jeg sulten igjen med en gang jeg har spist. Jeg har ikke smakt bæsj nei, men det er det første jeg har tenkt når jeg har spist ting jeg liker til vanlig. For eksempel så smakte både kyllingen og bernesausen nett det samme, og det var en slags råtten smak (jeg tenkte at det var sånn bæsj smakte:P). Jeg skjønte ikke hvordan de andre klarte å spise alt maten, og hente flere ganger.. jeg trodde virkelig det var noe alvorlig galt med maten.. Dette har skjedd flere ganger. Men mange ting smaker det samme da. 

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner at jeg ikke takler st7 folk sier nippler!! Grøss og gru!! 

Anonymkode: 513a9...d6b

Hva skal jeg si da? Eneste ordet jeg kommer på :P 

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres 100% gravid ut eller 100% innbilt gravid alt etter hva testen kommer til å vise.

Men uansett har det ingenting med fjerning av spiralen å gjøre. Test på ny til helga. Lykke til!:)

Anonymkode: a7854...bf1

Da får jeg bare vente å se da om jeg har klikket helt, eller om jeg faktisk kan være gravid. 
Jeg har liksom tatt graviditets tester før pga. vondt i magen og kvalme.. som har vært negative. Men det er første gang jeg opplever vonde pupper og halsbrann :P Så vi får se hva som kommer ut av dette. 

Takk for det :) Jeg skal prøve å komme med oppdatering, uansett hva utfallet blir. 

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som gravidsymptomer men det høres og veeldig tidlig ut til å ha alt det der. Kan det være du går å leter etter symptomer? Man kan ofte finne de da selvom man ikke eventuelt er gravid

Anonymkode: ce0f9...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde eggløsningslim samme dager og har ikm en dag i mellom. Jeg har fått svak svak positivt i dag, men det er veldig tidlig (8 dpo)  så kan være en skyggestrek.

Men jeg har samme gravidsymptomer som med de andre graviditetene så jeg "vet" jeg er gravid.

Anonymkode: 59de0...3bc

Viss vi hadde samme dag, er jeg og bare 8 DPO da? Jeg trodde jeg var sånn 11-12 eller noe :P Jeg har aldri vært borti å skjekke disse tingene før da, så har ikke helt satt med inn i det enda. 

Jeg gratulerer deg jeg, og satser på at du er gravid :D Du får komme med oppdatering når du har testet igjen  :gravid:

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg si da? Eneste ordet jeg kommer på :P 

Anonymkode: d946d...f74

Brystvorter...

Jeg kjente meg SÅ igjen i innlegget ditt - med unntak av at jeg ble sånn da jeg fikk satt inn spiralen og ikke tok den ut :P Jeg har ikke opplevd å ta den ut enda. Du kan tro jeg testet meg hundre ganger for graviditet! Det var tydeligvis bare en tilpasningsfase av denne nye duppedingsen, ingen graviditet. Heldigvis for min del, da :P

Håper du å bli gravid, så krysser jeg fingrene for deg :) Lykke til! 

Anonymkode: 40690...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brystvorter...

Jeg kjente meg SÅ igjen i innlegget ditt - med unntak av at jeg ble sånn da jeg fikk satt inn spiralen og ikke tok den ut :P Jeg har ikke opplevd å ta den ut enda. Du kan tro jeg testet meg hundre ganger for graviditet! Det var tydeligvis bare en tilpasningsfase av denne nye duppedingsen, ingen graviditet. Heldigvis for min del, da :P

Håper du å bli gravid, så krysser jeg fingrene for deg :) Lykke til! 

Anonymkode: 40690...4a1

Ja, det burde jeg jo tenkt :P haha.. Man kommer ikke på de rette ordene i øyeblikket. 

Jeg hadde og en plutselig periode med spiralen inne der hormonene var på bærtur :P 

Men nå er den jo ute, og da burde jeg vel ikke være så hormonell som dette :P Vi får bare se hva som skjer etter helgen. 

Takk for det :)

Anonymkode: d946d...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...