AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Husker ikke hva merket er, men mulig det er Clear Blue. Hun som ser "jeg tror jeg begynner å gråte" . Makan. Selvfølgelig ble det brukt kvinnfolk. Begynne å gråte for at en venninne skal ha baby?! Den popper gjerne opp før jeg skal ha øresexen min på Youtube. Klar for sangen min er jeg, men dette kommer og gjør meg irritert rett før jeg skal se eller høre på noe.. Anonymkode: 856a7...40e 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Hva i all verden er "øresex" for noe? Anonymkode: 44419...96c 6
bopera Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Hahaha, jeg er så enig..! Takler ikke den reklamen. Og dessuten - hvem forteller venninnen sin at hun er 10 dager gravid?! Kunne ikke reklamen vært ei dame som delte nyheten med mannen sin, for eksempel? 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 For meg som ikke kan få barn, er det sårt å se den reklamen. Mer eller mindre sluttet å bruke youtube nettopp pga den reklamen. Ikke kan man hoppe over den, som med mye annen reklame der heller. Ellers synes jeg det også er dårlig skuespill. Anonymkode: c716e...ac2 1
Severus Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden er "øresex" for noe? Anonymkode: 44419...96c Kanskje det er musikk eller sånn der asmr
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg som ikke kan få barn, er det sårt å se den reklamen. Mer eller mindre sluttet å bruke youtube nettopp pga den reklamen. Ikke kan man hoppe over den, som med mye annen reklame der heller. Ellers synes jeg det også er dårlig skuespill. Anonymkode: c716e...ac2 Adblock og problemet er ute av verden. Anonymkode: 145fe...32c 1
melatonin Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Hater den reklamen, er så dårlig dubbing og elendig skuespill... 2
Puny Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 (endret) Føler de fleste ikkenorske reklamer er slik. Swiffer og Pampers reklamene f. Eks. Er et klassisk eksempel. Dårlig døbbing, hysteriske kvinnfolk med kritthvite tenner... Endret 8. september 2016 av Puny 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 Alle reklamer for både graviditetstester, tamponger og bind er utrolig kleine. Får det til å se ut som damers liv kun handler om eggstokker og livmoren. Anonymkode: 0a834...891 8
Gjest GT-R Skrevet 9. oktober 2016 #10 Skrevet 9. oktober 2016 Ja, den er sykt klein, akkurat som den med Tone Damli og John Arne Riise.
Gjest Rose11 Skrevet 9. oktober 2016 #11 Skrevet 9. oktober 2016 (endret) Hvis det er den som dukker opp på YouTube hele tiden, så er den jævla klein og dårlig. Ikke går det an å hoppe over den heller! Endret 9. oktober 2016 av Rose11
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #12 Skrevet 10. oktober 2016 På 8.9.2016 den 1.46, AnonymBruker skrev: For meg som ikke kan få barn, er det sårt å se den reklamen. Mer eller mindre sluttet å bruke youtube nettopp pga den reklamen. Ikke kan man hoppe over den, som med mye annen reklame der heller. Ellers synes jeg det også er dårlig skuespill. Anonymkode: c716e...ac2 Hvordan klarer du å fungere i livet da? Om en enkel reklame om graviditetstest får deg til å slutte å bruke youtube fordi det er så sårt? MEner ikke å være krass, skjønner veldig godt hvordan det er å ikke kunne få barn, men realiteten er at veldig mange kan bli gravide og de er overalt. Man må jo låse seg inne fra alt, inkludert tv og alt om man ikke takler å se andre gravide. Anonymkode: 79524...c66
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Enig! "Jeg tror jeg begynner å gråte" Eh, hvem begynner å gråte når venninnen forteller hun er gravid liksom? Må jo være super følsom da. Anonymkode: 4edd6...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå