Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Er det noen som kan tipse meg om låter som passer til aerobic/step? Jeg er ute etter musikk med "trøkk", bass og muntre toner! Vanskelig å søke etter noe å laste ned når jeg ikke vet hva jeg skal lete etter! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 15. november 2004 #2 Del Skrevet 15. november 2004 Eric Prydz - Call on me Gwen Stefani - What you waiting for Hvis nedlastningsprogrammet ditt kan søke etter hele album kan du laste ned en album-serie som heter Body Pump, masse musikk med tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 16. november 2004 #3 Del Skrevet 16. november 2004 Har nettopp oppdaget at grand prix musikk kan brukes til noe fornuftig dvs trening. Det samme med gammel 80- talls musikk. Teit musikk ellers, men funker utrolig bra til aerobic for meg. Men pass deg, man begynner fort å nynne/ synge høyt til slik musikk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå