Trn.heim Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 (endret) Hei, "Norsk er ikke mitt språk" det finnes noe feil ☺️ Ett år forsøker jeg å forbedre min kropp ifølging til at jeg har tapt ned nesten 50 kg i vekten. Jeg trener hver dag siden ett år og merket ingen forskjell ennå. Jeg føler at jeg trener kun for å holde min vekt, jeg blir tykk så fort dersom jeg hadde stoppet å trene. Jeg spiser sunt og protein mat men det hjelper ikke, jeg bruker WHEY protein også som innskudd men det bare forstyrre meg og jeg får fordøyelsesproblemer. Jeg synes at jeg følge en feil plan og jeg tar ikke den riktig protein. Jeg vit at man må ta ulike protein midler men jeg vit ikke hvilke midler må jeg ta. Har dere noen anbefaling for en treningplan eller protien, det er fint om dere kan anbfale noen til meg! takk ☺️ Endret 7. september 2016 av Trn.heim
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg sliter litt med å forstå hva du vil få fram av innlegget, da du kanskje sliter litt med å skrive korrekt? Jeg skal dog prøve. Så, forstår jeg det rett så ønsker du å gå opp i muskelmasse? Eller vil du kun trene for å holde vekta? Det er flott at du spiser sunt og proteinrikt, men spiser du proteinrikt innen 1 time etter du har trent? For det er viktig. I tillegg er det faktisk viktig å spise nok om du ønsker å gå opp i vekt. Du gir også veldig lite info i innlegget ditt. Du forteller ikke hva du trener fra før, om du har laget et treningsprogram til deg selv osv. Og trener du tungt nok? Er det sånn at du trener så tungt at du nesten ikke klarer de siste repetisjonene? Det skal være så tungt at du må lage grimaser og skjelve i hele kroppen. (Husk å tøye ut både etter oppvarming og da før styrketrening OG etter økta er over). Du trenger ikke ta mange forskjellige proteintilskudd. Spiser du nok proteiner trenger du ikke ta noe. Dersom du likevel føler du vil det så kan du prøve Oats and Whey da det er litt bedre for en skjør mage. Blir du forstoppet kan det være fordi du ikke drikker nok vann. Har du tenkt på å anskaffe en personlig trener? Anonymkode: baeea...613 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Ønsker du å bygge muskler? ettersom du tar proteiner? For hvis du sliter med å holde vekten nede så vil proteintilskudd i tillegg til vanlig kosthold bare føre til at du legger på deg. Overskudd av proteiner blir også til fett. Og med mindre du trener mye så er tilskudd av proteiner som regel fullstendig unødvendig. Hvis du ikke får resultater av treningen så trener du sannsynligvis feil. Med for lett vekt, trener for sjeldent e.l. En time med treningsveileder eller PT kan være lurt for å få gode råd. Anonymkode: 60be4...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå