AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Hei! Jeg har tenkt å begynne voksenopplæring og ser at jeg trenger en god del bøker. Det kommer til å komme på mange tusenlapper så jeg lurer på om man får låne de gratis, slik som på videregående skole? Eller om man må kjøpe alle selv. Vet at ved at ta de som privatist så må man betale for de selv men er det annerledes når det er voksenopplæring? Anonymkode: 3b276...612
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Betaler du selv eller er det med voksenrett? Der jeg gikk, måtte de som betaler selv også skaffe egne bøker. De som gikk med voksenrett fikk låne bøker av skolen med et depositum. Var ikke noe problem å få solgt alle bøkene igjen. Anonymkode: 02511...ec7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Hei.Jeg har nettopp begynt på voksenopplæring i Oslo, og alle bøkene jeg trenger får jeg låne gratis. Anonymkode: 41279...8f5
Helena83 Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Jeg kom inn på voksenopplæring selv om jeg ikke hadde rett til det, men de hadde ledige plasser igjen og da fikk andre også bli med. Vi fikk bøkene gratis i alle fall
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #5 Skrevet 7. september 2016 På fylkeskommunal voksenopplæring får du låne bøker slik som de vanlige elevene gjør. Tar du fag som privatist må du kjøpe bøkene selv, MEN, jeg vet om flere som har fått låne pensumbøker av skolebiblioteket uten å være elev der (forutsetter selvfølgelig at det er alt for mange boker til overs). Anonymkode: e7d06...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå