Gå til innhold

Erfaringer Olje mot akne og kvise fra teleurt.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med oljen mot akne og kvise fra Telemark Urtebrænderi?

Evt annen erfaring med oljebehandling mot kviser og uren hud? Hvordan gjør dere det og hvordan blir hudresultatet?

Anonymkode: c5d8d...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen: 

Ser at det er få erfaringer ute og går på forumet, men har nå fått testet ut oljen litt selv :)

Har selv slitt med kviser i flere år. Mottok oljen tidligere denne uken og har brukt den i noen dager. På flasken står det at man skal smøre seg med et tynt lag 2-3 ganger daglig, pga jobb har jeg fått til å smøre meg 1-2 ganger daglig og allerede nå merker jeg forskjell! Den ene siden av ansiktet mitt er så godt som kvisefri og rødheten har gått ned VELDIG! Den andre siden av ansiktet, som var mer angrepet av kviser, har en del mer å gå på, men det er forbedring også der og jeg er mindre rød. Huden kjennes også bra! Gleder meg til å se om resultatet vedvarer og om jeg blir helt fin i huden :) 

Sånn som det ser ut til nå går jeg god for denne og anbefaler andre å prøve :)

Skrevet

Bruker du noen andre produkter som rens og fuktighetskrem ved siden av? 

Anonymkode: d3946...320

Skrevet

Bruker en mild hudpeeling :) vanligvis bruker jeg også fuktighetskrem, men den har jeg latt ligge de siste dagene, da jeg er litt usikker på effekten den har på huden. Ville teste oljen ordentlig uten innblanding fra fuktighetskrem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...