AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Del Skrevet 6. september 2016 Du har kanskje opplevd det, en selger som skal selge deg et produkt, er ivrig på å få kontakt med deg, kommuniserer på en måte som gjør au du føler deg vel og sett, du føler at du blir behandlet bra og selgeren lokker og lokker, men så fort du er på kroken og er enig om å kjøpe produktet, "mister" han interessen og du "ser" ikke selgeren mer og selgeren "ser" heller ikke deg og om du prøver å få kontakt med selgeren for å få ytterligere informasjon om produktet, får du ikke svar til tross for at du tidligere fikk raskt svar. Du har jo allerede kjøpt produktet. Kjenner du deg igjen i dette? Hva er i såfall din historie? og hva gjorde du for å bli sett og hørt? Man sitter igjen med en uggen følelse, man blir litt sint fordi selgeren spilte på andres (kjøperens) følelser og behov og opptrådt i en etisk og moralsk grenseland der egne behov har vært det viktigste. Igjen nytt spørsmål; sett dere i en slik situasjon, hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 10566...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Del Skrevet 6. september 2016 Kan du gi et personlig eksempel? Gjelder dette samhandling mellom to mennesker? Er det kjærlighetsforbindelse eller vennskap, selgere, kollegaer? Anonymkode: b6a7b...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Del Skrevet 6. september 2016 Tja, jeg trengte kyndig hjelp for kort tid tilbake, og i den anledning kom jeg og vedkommende i snakk om et spesielt produkt, som vekket min interesse og etter litt diskusjoner kom jeg frem til at jeg skulle prøve produktet, og så bestemme meg for om jeg ville kjøpe det eller ikke. Nå bestemte jeg meg for å kjøpe, og hadde følgelig noen oppfølgning-spørsmål, men har ikke hørt snurten av personen, har ventet på svar i flere uker. Jeg mistenker at jeg nok ikke er så "interessant" lenger ettersom jeg har kjøpt produktet og vedkommende er følgelig "ferdig" med meg. For å gi et eksempel, men må ikke være akkurat samme eksempel som min opplevelse, det kan være mange slags relasjoner og akkurat lik opplevelse. Fint å høre om andres erfaringer og opplevelser. Anonymkode: 10566...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå