AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg er i gang med å ta av noen kilo som har sneket seg på nå i sommermånedene. De fleste måltider går veldig greit, men sliter litt med middagene. Jeg er student, og har i utgangspunktet et matbudsjett på 2000kr/mnd. Jeg trenger derfor tips til middager med lite kalorier og som ikke er alt for dyr. Er ikke vits å nevne suppe.. Anonymkode: 2f3fb...a67
Puny Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Spe ut kjøtt med bønner, lag retter med tofu, linser, kjøp grønnsaker i 'innvandrerbutikker'
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Havregrøt Anonymkode: db282...acf 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Takk for tips! Spiser generelt veeeldig lite kjøtt, med unntak av kylling, men om noen har oppskrifter meg linser og bønner blir jeg veldig glad Havregrøt var smart! Har alltid sett på det som frokostmat, men har ikke tid til å spise det da, så kan liksågodt ha det til middag Anonymkode: 2f3fb...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå