AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Kanskje tar jeg feil, men en ting har jeg lagt merke til, er at når man farger håret hjemme med en såkalt permanent hårfarge, så varer ikke hårfargen lenge til tross for lovnadene. Fargen ser ut til å forsvinne etter kort tid. Så spørsmålet til deg som har farget håret i den tro at fargen skulle vare lenge, hvor lenge, eller kort, varte denne "permanente" hårfargen for deg? Hvilket merke brukte i såfall du? Hvilket merke er den beste, og som faktisk holder det det lover, og hvilket merke er verst, iht. til lovnaden at fargen skal vare lenge? For meg varte fargen bare i noen få måneder før alt var så å si borte og merket var nutrisse gyldenbrun. Andre erfaringer? Anonymkode: f6c34...45e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg er egentlig blond og har farget håret mørkt. Har farget håret i ca 5 år. Farger bare etterveksten min, sjeldent jeg tar noe nedover i håret. Hele håret mitt er fortsatt mørkt, selv om det i tuppene er noe mer slitt og mindre kraftig (mørk) farve. Anonymkode: 47867...3f0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #3 Skrevet 7. september 2016 Har samme erfaring som AB over. Farger også lyst hår mørkt og tar bare etterveksten. Anonymkode: 25086...6fe
Djungelvrål Skrevet 7. september 2016 #4 Skrevet 7. september 2016 Fargen sitter permanent men falmer etter et par vask. Permanent farge sliter mye, derfor bruker jeg casting som er en toning.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Bruker du mye varmeverktøy? Varmen falmer nemlig fargen. Solen om sommeren har selvfølgelig også mye og si og man bør bruke shampo og balsam for farget hår som kapsler inn fargen og bevarer lengre Anonymkode: eb521...ae1
ispinne Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Fargen blir der permanent, men den lysner etterhvert hos meg. Jeg brukte å farge håret mørkebrunt i årevis. Fargen holdt seg brun, men ble lysere etter bare noen måneder. Jeg ser på det som en bra ting da, siden hårfarger ofte blir mørkere enn på pakken. Men de lysner jo uansett etter kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå