Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #1 Skrevet 15. november 2004 Samboeren min tok nettopp opp kontakt med en barndomsvenn av seg. Denne barndomsvennen er aggressiv,veldig voldelig og tar anabole steroider. Jeg synes det er ekkelt at sambo innvolverer seg med en sånn fyr. Jeg er redd for at han skal bli dratt inn i en eller annen konflikt. Selv mener han at kompisen er kjempehyggelig, og at han har godt av å ha noen stabile venner rundt seg. Hva ville dere tenkt i min situasjon? Jeg føler at jeg ikke kan bestemme hvem han vil vanke med, men magefølelsen min skriker at de to ikke bør møtes.
Selma Skrevet 15. november 2004 #2 Skrevet 15. november 2004 Dere har tydelig forskjellig oppfatning av denne personen....I og med at du beskriver han som voldelig og aggressiv, mens samboeren din syns han er kjempehyggelig og stabil. Du kan jo ikke nekte han kontakt med barndomsvennen, og stole på at samboeren din er voksen og vet hva han gjør og at han kan ta sine egne avgjørelser.
Gjest StoreSky Skrevet 15. november 2004 #3 Skrevet 15. november 2004 Det er dessuten forskjell å ha kontakt med vennen som tar anabole steroider, og MILJØET han eventuellt omgås med. Vennen kan du ikke nekte, men du kan si du ikke liker miljøet vennen omgås. (hvis det er noe lugubert med de da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå