AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Blir så kåt av kjekke menn med trønderdialekt! Noen andre her som blir amorøse av en eller flere dialekter? Anonymkode: ca98c...9bf 1
Nevian Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Litt svak for nordlandsdialekt merker jeg. Forresten er jeg så trønder som det kan bli
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 En viss type Bergens dialekt! Woow. Og engelsktalende som snakker hibru (?) Ohh. Anonymkode: d604b...4e5
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir så kåt av kjekke menn med trønderdialekt! Noen andre her som blir amorøse av en eller flere dialekter? Anonymkode: ca98c...9bf Jeg er ei hore når det gjelder dialekter. Trøndere, bergensere, nordlendinger.. Liker alt. Bortsett fra "Oslo. Dialekt".. Der går grensa.
Gjest Daenerys Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 (endret) Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Kommentarer på moderering tas på pm eller på Ris&ros. Daenerys, adm. Endret 7. september 2016 av Daenerys
Gjest Raiu Skrevet 7. september 2016 #7 Skrevet 7. september 2016 Bergens dialekt, og til en viss grad Stavanger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå