AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Bestilte endel brukte klær over internett ( på ebay ), der jeg følte jeg gjorde noen gode kupp, men når jeg mottok pakken idag, mangler 4 av klærne jeg bestilte. Jeg betalte mye toll, og pakken var åpnet og nesten åpen...dårlig teipet igjen. De klærne som manglet hadde samme stil og jeg får på følelsen av at kanskje en toller har stjelt? Kan dette skje? Har andre opplevd dette og hvordan går jeg frem her? Jeg har bestilt fra disse før uten å mangel noe. Fikk bare en skikkelig dårlig magefølelse når jeg så at fire av klærene ( som jeg likte spesielt godt ) ikke var der...Kan evt noen i posten ha stjelt? Anonymkode: 548ee...343
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 *stjålet Anonymkode: cb499...5e9 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: *stjålet Anonymkode: cb499...5e9 Takk for at det var det eneste du skrev... Ja, ble en feil da jeg tastet for kjapt. Anonymkode: 548ee...343 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Tror neppe en toller er interessert i å miste jobben sin for noen lusne brukte klær. En toller må hele tiden ha plettfritt rulleblad, ellers ryker jobben. Anonymkode: cabb6...ea0 16
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at det var det eneste du skrev... Ja, ble en feil da jeg tastet for kjapt. Anonymkode: 548ee...343 To ganger. Nei, jeg kan ikke helt tro at tollerne stjeler brukte klær. Anonymkode: cb499...5e9 9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror neppe en toller er interessert i å miste jobben sin for noen lusne brukte klær. En toller må hele tiden ha plettfritt rulleblad, ellers ryker jobben. Anonymkode: cabb6...ea0 Det var ikke bare lusne , brukte klær, noen var kjente designermerker og pent brukt. Den ene esken var skikkelig dårlig teipet sammen...Kan noen i posten ha gjort dette? Anonymkode: 548ee...343
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke bare lusne , brukte klær, noen var kjente designermerker og pent brukt. Den ene esken var skikkelig dårlig teipet sammen...Kan noen i posten ha gjort dette? Anonymkode: 548ee...343 Kan hende de konfiskerte de kopi klærne da det er ulovlig å sende slike klær til Norge. Anonymkode: f4482...12d 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan hende de konfiskerte de kopi klærne da det er ulovlig å sende slike klær til Norge. Anonymkode: f4482...12d Ts har vel ikke skrevet at det var kopier? Dessuten er det lov å kjøpe falske merkeklær fra utlandet så lenge det er til privat bruk. Anonymkode: e7f99...993 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke bare lusne , brukte klær, noen var kjente designermerker og pent brukt. Den ene esken var skikkelig dårlig teipet sammen...Kan noen i posten ha gjort dette? Anonymkode: 548ee...343 Mest sannsynlig slurvete selger kombinert med posttrafikkskader. De er virkelig ikke forsiktige med posten når den er på reise. Anonymkode: db3fa...d90 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig slurvete selger kombinert med posttrafikkskader. De er virkelig ikke forsiktige med posten når den er på reise. Anonymkode: db3fa...d90 Kan jo være at selger har lurt ts også. Tror mer på det enn at tollere/postverket skal ha stjålet. Anonymkode: 579cd...bfa 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Pakker som åpnes for inspeksjon i tollen blir merket med tape el.l. som klart og tydelig forteller at pakken har vært åpnet for inspeksjon. Så langt jeg vet så jobber ikke tollerne en og en i egne avlukker når de tar spotchecks på pakker. Ville sendt en mail til selger og informert om hva som manglet ved ankomst siden du har god kontakt med dem. Sjekk nå pakkseddelen også for sikkerhets skyld. Det kan jo tenkes det gikk litt i ball for selger da de pakket. Anonymkode: 9121d...648 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende de konfiskerte de kopi klærne da det er ulovlig å sende slike klær til Norge. Anonymkode: f4482...12d Det var IKKE kopier! Jeg kjøper alltid ekte vare, hater kopier! Ts Anonymkode: 548ee...343
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pakker som åpnes for inspeksjon i tollen blir merket med tape el.l. som klart og tydelig forteller at pakken har vært åpnet for inspeksjon. Så langt jeg vet så jobber ikke tollerne en og en i egne avlukker når de tar spotchecks på pakker. Ville sendt en mail til selger og informert om hva som manglet ved ankomst siden du har god kontakt med dem. Sjekk nå pakkseddelen også for sikkerhets skyld. Det kan jo tenkes det gikk litt i ball for selger da de pakket. Anonymkode: 9121d...648 Selger har sendt ei liste med alle klærne og krysset ut, men 4 klesplagg mangler. Alle var kjente merker som man også f.eks kan selge videre ( på ebay , finn.no etc ). Hvorfor kan det ikke være tollere, evt folk i posten? Esken var jo nesten åpen da jeg fikk den...Skikkelig dårlig måte de hadde gått igjennom klærne på også, bare rotet rundt i esken... Ts Anonymkode: 548ee...343
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selger har sendt ei liste med alle klærne og krysset ut, men 4 klesplagg mangler. Alle var kjente merker som man også f.eks kan selge videre ( på ebay , finn.no etc ). Hvorfor kan det ikke være tollere, evt folk i posten? Esken var jo nesten åpen da jeg fikk den...Skikkelig dårlig måte de hadde gått igjennom klærne på også, bare rotet rundt i esken... Ts Anonymkode: 548ee...343 Da får du klage til Posten da Anonymkode: 9121d...648 2
Honey Dew Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts har vel ikke skrevet at det var kopier? Dessuten er det lov å kjøpe falske merkeklær fra utlandet så lenge det er til privat bruk. Anonymkode: e7f99...993 Det er lov å kjøpe falske merker til Norge. Det er bare ikke lov til å selge det videre
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Det er lov å kjøpe falske merker til Norge. Det er bare ikke lov til å selge det videre Det var vel strengt tatt det jeg skrev.. Anonymkode: e7f99...993 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selger har sendt ei liste med alle klærne og krysset ut, men 4 klesplagg mangler. Alle var kjente merker som man også f.eks kan selge videre ( på ebay , finn.no etc ). Hvorfor kan det ikke være tollere, evt folk i posten? Esken var jo nesten åpen da jeg fikk den...Skikkelig dårlig måte de hadde gått igjennom klærne på også, bare rotet rundt i esken... Ts Anonymkode: 548ee...343 Den kan ha åpnet seg på reisen og ting har falt ut og så har en ansatt bare lappet den sammen. du får alltid et skriv når tollere åpner pakker. Anonymkode: db3fa...d90 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #18 Skrevet 6. september 2016 Det hender jo at utro tjenere forsyner seg. Det kan jo nesten høres sånn ut etter hva du beskriver. http://www.tv2.no/a/2884724 http://www.gamer.no/artikler/postmann-stjal-tusenvis-av-spill/141404 Anonymkode: ac696...68e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #19 Skrevet 6. september 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kan ha åpnet seg på reisen og ting har falt ut og så har en ansatt bare lappet den sammen. du får alltid et skriv når tollere åpner pakker. Anonymkode: db3fa...d90 Det står på eksen at den er åpnet pga toll, og den var veldig dårlig teipet igjen, nesten åpen... Ts Anonymkode: 548ee...343
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #20 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det står på esken at den er åpnet pga toll, og den var veldig dårlig teipet igjen, nesten åpen... Ts Anonymkode: 548ee...343 *rettelse Anonymkode: 548ee...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå