Gå til innhold

Uinteressert venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en god venninne jeg møter en del. Alltid veldig hyggelig å være sammen med henne,men hun er så uinteressert på meldinger og sånt. Hvis jeg f.eks sender henne en link eller et bilde av noe,skriver hun bare Hehe. Jeg HATER det! Er nesten bedre å ikke si noe eller legge ved en smiley. 

Har nylig fått meg kjæreste og sendte henne bilde av han. Hehe svarte hun da. Irriterer meg grønn! Men når hun sender linker så får jeg masse spørsmål,hva syns du om den osv. Er fristende neste gang hun spør om vi skal finne på noe å bare svare HEHE! På pur f. Er det normalt atvoksne folk oppfører seg sånn? 

Anonymkode: d6d3e...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Jeg er nok veldig lik din venninne på det punktet, og har mange ganger lurt på om det er normalt for voksne å oppføre seg som du gjør :) Men ærlig talt, kan man ikke bare møtes? MÅ man ha en masse mas på sms og messenger også? Det er dødskjedelig å skrive meldinger. Urrrk, så lei jeg blir av unødvendig pjatt i alle innbokser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er enklere å ta det opp med henne enn å oppføre deg som samme, irriterende kvinnfolket.
Ikke alle har tid til facebook og andre sosiale medier. Jeg er svært lite aktiv slike steder, men jeg bruker messenger en del. Jeg svarer sjeldent når noen legger ut linker til meg osv., jeg gir bare en tommel opp ol., for å vise at jeg har sett det. 

Anonymkode: 0211f...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er enklere å ta det opp med henne enn å oppføre deg som samme, irriterende kvinnfolket.
Ikke alle har tid til facebook og andre sosiale medier. Jeg er svært lite aktiv slike steder, men jeg bruker messenger en del. Jeg svarer sjeldent når noen legger ut linker til meg osv., jeg gir bare en tommel opp ol., for å vise at jeg har sett det. 

Anonymkode: 0211f...c1a

Er jo hun som er mest aktiv på face,for å si det sånn. Ikke så ofte jeg sender henne linker heller. Her om dagen spurte hun åssen kjæresten min så ut også sendte jeg bildet. Er litt spesielt å svare Hehe på det eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjør litt det samme, bare med ordet Ok i stedet for Hehe. Skjønner irritasjonen. Men jeg har tatt det opp med ham. Har også gitt han en synonym-ordbok tidlig i forholdet vårt for at han skal kunne utvide horisonten sin litt. Kanskje du bør gi henne en synonymordbok til jul og ta en gul markeringstusj over ordet Hehe/lignende ord? ;) 

Anonymkode: a7379...6ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo hun som er mest aktiv på face,for å si det sånn. Ikke så ofte jeg sender henne linker heller. Her om dagen spurte hun åssen kjæresten min så ut også sendte jeg bildet. Er litt spesielt å svare Hehe på det eller? 

Er absolutt spesielt å svare bare Hehe på det, ja. Virker ikke som om at hun er et særlig "dyptgående" menneske tankemessig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over her. Det kan forresten hende at hun foretrekker å ha sosial omgang med andre per telefonSAMTALE i stedet for per sms. Det er mange som ikke liker å skrive sms hvis de kan unnlate det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert ikke naturlig for henne å kommentere sånn på for eks kjærestebilder. Så hver gang hun ikke vet hva hun skal svare, så skriver hun "hehe". Jeg tror du må bare se på det som "jeg vet ikke hva jeg skal si til dette, men jeg vil si fra om at jeg så meldingen"

Anonymkode: bcace...e22

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å svare 'hehe' når du sender bilde av kjæresten din da.. :ler: tror jeg faktisk hadde blitt litt fornærmet selv. :P

Men i denne situasjonen hadde det jo bare vært å spørre da, hva mener du med hehe når jeg sender bilde av kjæresten min? :P for eksempel. 

Anonymkode: fff09...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er særlig hyggelig gjort av henne.... Hvert fall når hun tydeligvis forlanger at du skal interessere deg for hennes ting. Men noen er bare sånn, "dårlige" venner på sms, fb chat etc, og gode venner når man treffes, mens andre er mer aktive og hyggelige på sosiale medier fronter. Men det er jo litt kjipt da hvis dere ikke sees så ofte eller bor et stykke fra hverandre.

Hvordan er hun når dere treffes da?

Anonymkode: b4059...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, noen foretrekker å snakke ordentlig sammen og er lei av sms og fb, MEN når hun forventer svar på sine linker og maser på andre om det, så får hun også vise samme interesse for andre sine linker/sms

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er særlig hyggelig gjort av henne.... Hvert fall når hun tydeligvis forlanger at du skal interessere deg for hennes ting. Men noen er bare sånn, "dårlige" venner på sms, fb chat etc, og gode venner når man treffes, mens andre er mer aktive og hyggelige på sosiale medier fronter. Men det er jo litt kjipt da hvis dere ikke sees så ofte eller bor et stykke fra hverandre.

Hvordan er hun når dere treffes da?

Anonymkode: b4059...2f6

Er nettopp det,hun sender meg stadig vekk mld'er,linker og sanger. Er ikke alt som er av interesse men jeg skriver hvertfall mer enn hehe :P 

Vi har det veldig hyggelig når vi møtes. Som er 2-5 ganger i mnd kanskje. Reiser til New York med henne i morgen faktisk,har fått masse mld'er om hvor mye hun gleder seg.

Jeg syns nesten det er bedre med en tommel opp enn hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...