Gå til innhold

Har du noen gang følt deg forfulgt i en tråd på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Hvordan føltes det? Fortsatte du å skrive i tråden, kontaktet moderator eller noe annet?

Anonymkode: ec186...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forfulgt, hvordan da? Det er enkelte brukere jeg ikke liker, som lett henger seg på om man har kontroversielle meninger, eller sterke meninger, og attpåtil føler for å snakke (skrive) rett fra leveren. Men det er jo bare sånn det er, det er sånn KG-brukere er. Aldri fått mld i innboksen av noen som har forfulgt meg

Anonymkode: 89123...d32

Skrevet

Ja det har jeg, men jeg er flink til å ikke bry meg om folk som finner på slikt.

Skrevet

I 99,9 % av tilfellene der noen hevder å bli forfulgt både på kg og ute i den virkelige verdenen, så er forfølgelsen noe som bare skjer i hodet til den som hevder seg forfulgt. 

Anonymkode: 44f9b...a8c

• Liker 5
Skrevet

Kan man bli forlugt i en tråd? Sitert ofte? 

Anonymkode: f097e...d37

Skrevet

Flere ganger og har bedt mod.teamet slette kommentarene som tydelig var både brukderdebatt og personangrep. Samtlige av de jeg har rapportert har blitt slettet. Men vedkommende driver fortsatt på i flere tråder.

Anonymkode: 7db37...7ff

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere ganger og har bedt mod.teamet slette kommentarene som tydelig var både brukderdebatt og personangrep. Samtlige av de jeg har rapportert har blitt slettet. Men vedkommende driver fortsatt på i flere tråder.

Vi trenger flere som deg

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Vi trenger flere som deg

:)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette.Derfor jeg konsekvent skriver med anonym bruker nå.Sluttet med nicket mitt for i hvert fall over et år sia

Anonymkode: 5a507...4f0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette.Derfor jeg konsekvent skriver med anonym bruker nå.Sluttet med nicket mitt for i hvert fall over et år sia

Smart! Takk for tips :)

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, ting man har skrevet for lenge siden og som ikke er noe big deal blir brukt mot deg for alt det er verdt og man får stygge kallenavn slengt etter seg. Så skjønner at folk vil slippe dette tullet.

• Liker 1
Skrevet

Mange innvandringsforkjempere som får med seg moderatorene. Jeg gir blaffen og lar de få slette innleggene mine. Det ansporer meg til å finne enda bedre kilder. Jeg sier ikke at jeg blir forfulgt for det. Jeg blir bedre.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde? Hvordan føltes det? Fortsatte du å skrive i tråden, kontaktet moderator eller noe annet?

Mange ganger har enkelte tullinger fulgt etter meg i tråder. Har også mottatt trusler som har vært slik at jeg har måtte melde i fra. For der går min grense. Trusler er ikke akseptert. Tullingene som følger etter i tråder gulper kun opp hat og annet grums, så de bryr jeg meg lite om.

Skrevet

Vet ikke om jeg kan kalle det å bli forfulgt, men har blitt kalt både det ene og andre. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre 😊

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg foretrekker å skrive som anonym...

Selv om jeg har et anonymt nick, så er det liksom "meg", og hvis enkelte legger seg merke til meg, så kan jeg jo bli "forfulgt" av enkelte psykopater her inne som bare vil rakke ned på alt en sier, alt en sier er feil og bla bla...

De ser fortsatt en fast anonymkode i hver tråd, men det kommer en ny kode i neste tråd, så om det blir for ille i den tråden, så er det bare å la være å svare, kanskje komme med et siste innlegg der du sier hva du mener.
Du ::: kan bare holde kjeft, jeg mener det er sånn og sånn, og hva du mener er meg revnende likgyldig!. Du trenger ikke svare her på denne tråden, for jeg kommer nemlig ikke til å lese mer her. Adios! BITCH!

Sånn

Anonymkode: a7d00...0af

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en grunn til at så mange skriver under anonym bruker her inne eller har forsvunnet. Forumet har i mine øyne blitt trashet, veldig trist for jeg tror vi var mange som trivdes her i gamle dager. Det var en helt annen tone her inne. Nå er det lov å flame andre brukere, identifisere dem på forskjellige måter osv. Synes også det er sykt at et fåtall brukere som har hundrevis av nick får lov til å holde på. 

Anonymkode: bd0ec...ede

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg opplevd, har blitt forfulgt rundt på forumet. Føles kjipt å aldri kunne si det en mener uten hets på en eller annen måte så har endt med at jeg er mye mindre her inne. Kanskje like greit når jeg tenker meg om. 

Anonymkode: bd0ec...ede

Skrevet
21 timer siden, Nøste~ skrev:

Jepp, ting man har skrevet for lenge siden og som ikke er noe big deal blir brukt mot deg for alt det er verdt og man får stygge kallenavn slengt etter seg. Så skjønner at folk vil slippe dette tullet.

En gang skrev jeg en litt krass, men sakelig kommentar til en annen bruker i en lengre diskusjonstråd. Jeg husker ikke en gang hva verken diskusjonen eller tråden handlet om, men brukeren oppførte seg generelt ufont og jeg ba henne skjerpe oppførselen sin. Jeg skrev under nick.

I flere uker (!) etter den tråden, opplevde jeg at det slltid ÉN AB spm siterte meg i samtlige tråder heg deltok på, og skrev nedlatende og stygge ting til meg. Jeg deltok for det meste i hobby- og hus&hageforumet, så jeg skrev ikke akkurat noe kontroversielt heller.

Til slutt gikk jeg over til å skrive som AB, og da ga det seg med en gang.

Anonymkode: a3285...32a

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang skrev jeg en litt krass, men sakelig kommentar til en annen bruker i en lengre diskusjonstråd. Jeg husker ikke en gang hva verken diskusjonen eller tråden handlet om, men brukeren oppførte seg generelt ufont og jeg ba henne skjerpe oppførselen sin. Jeg skrev under nick.

I flere uker (!) etter den tråden, opplevde jeg at det slltid ÉN AB spm siterte meg i samtlige tråder heg deltok på, og skrev nedlatende og stygge ting til meg. Jeg deltok for det meste i hobby- og hus&hageforumet, så jeg skrev ikke akkurat noe kontroversielt heller.

Til slutt gikk jeg over til å skrive som AB, og da ga det seg med en gang.

Anonymkode: a3285...32a

Høres jo helt sinnsykt ut.

På online forum kan alle delta og da er det gitt at man ender opp med brukere som kanskje har en skrue løs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...