Gå til innhold

Skjerp dere jenter! Slutt å anmeld uskyldige!

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Dere MÅ slutte (sier ikke at noen på kg er sånn men kanskje noen som har gjort det leser det, ellers må dere aldri gjøre det!) å anmelde uskyldige gutter/menn for voldtekt. Kun for dere er sur på han, eller ute etter hevn, eller dere angrer på et samleie. Dere må tross alt vite HVA voldtekt er! Blir dere voldtatt så anmeld med en gang uten å nøle. 
Men dere som ikke har blitt voldtatt men angrer på sexen, er sur på han eller ute etter hevn. SKJERP DERE! vOKS OPP!

Tenkte ikke å dele dette, men jeg må bare. Jeg driter i om hun jenta som gjorde dette kjenner meg igjen. Dette er heldigvis lenge siden, men jeg ble uskyldig anmeldt for voldtekt av ei jente jeg hadde sex med. Jeg ville ikke noe mer, altså ville ikke i noe forhold, og dette tok hun tungt. Hun mente jeg brukte henne og hun angret på sexen. Hun kalte det voldtekt og anmeldte meg. Jeg ble helt sjokkert og dette gikk veldig inn på meg. Jeg hadde aldri voldtatt og kommer aldri til å voldta for jeg er sterkt i mot voldtekt og hater det! Kun syke folk som voldtar. At hun kunne gjøre sånn mot meg var grusomt. Jeg trodde livet mitt var over. Heldigvis innrømmet hun at jeg ikke hadde voldtatt henne tilslutt. Ellers hadde jeg kanskje blitt uskyldig dømt? Hun fikk ihvertfall straff (heldigvis) og måtte betale bot for falsk anmeldelse. 

Hvor mange er det ikke som har gjort dette? Hvorfor i helvete er det noen som tror de kan ta hevn på den måten? Eier de ikke følelser? 

En kompis av meg har også opplevd for 3 år siden å bli anmeldt for voldtekt som aldri hadde skjedd. Han ble også frifunnet. Jeg blir kvalm og sjokkert over hvor hevngjerrig og ondskapsfulle noen jenter og kvinner er! Kun for de blir sur, såret eller angrer på et samleie. Går det an? Tenk på de som virkelig blir uskyldig dømt? Ødelegge hele livet til personen. Ikke alle har flaks. Håper alle som anmelder uskyldige folk får det like hardt som voldtektsmenn! Makan til sure svin! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er enkelt å unngå: Don't put your dick in crazy

Anonymkode: be201...46f

• Liker 27
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Ja! ENIG! Og i samme slengen; SLUTT å anmeld at dere er utsatt for vold når dere åpenlyst ikke var det!  Bare for at dere er sur kan dere ikke anmelde folk for vold! Slutt å anmeld tyveri også, når dere åpenlyst la opp litt til det selv (men angrer etterpå) så DRITLEI av alle dere som bare anmelder på falskt grunnlag sånn i hytt og pine!!

Endret av noe tilfeldig
Gjest Sjørøveren
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er enkelt å unngå: Don't put your dick in crazy

Kan jo ikke unngå sex og jenter for det. For de fleste er normal og ikke oppfører seg som drittunger. Det er de som gjør det som må bli normal eller holde seg unna gutter og menn. 

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ja! ENIG! Og i samme slengen; SLUTT å anmeld at dere er utsatt for vold når dere åpenlyst ikke var det!  Bare for at dere er sur kan dere inne anmelde folk for vold! Slutt å anmeld tyveri også, når dere åpenlyst la opp litt til det selv (men angrer etterpå) så DRITLEI av alle dere som bare anmelder på falskt grunnlag sånn i hytt og pine!!

Sant! Folk som anmelder uskyldige folk uansett hva fortjener å havne i fengsel selv synes jeg.

Skrevet
7 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Dere MÅ slutte (sier ikke at noen på kg er sånn men kanskje noen som har gjort det leser det, ellers må dere aldri gjøre det!) å anmelde uskyldige gutter/menn for voldtekt. Kun for dere er sur på han, eller ute etter hevn, eller dere angrer på et samleie. Dere må tross alt vite HVA voldtekt er! Blir dere voldtatt så anmeld med en gang uten å nøle. 
Men dere som ikke har blitt voldtatt men angrer på sexen, er sur på han eller ute etter hevn. SKJERP DERE! vOKS OPP!

Tenkte ikke å dele dette, men jeg må bare. Jeg driter i om hun jenta som gjorde dette kjenner meg igjen. Dette er heldigvis lenge siden, men jeg ble uskyldig anmeldt for voldtekt av ei jente jeg hadde sex med. Jeg ville ikke noe mer, altså ville ikke i noe forhold, og dette tok hun tungt. Hun mente jeg brukte henne og hun angret på sexen. Hun kalte det voldtekt og anmeldte meg. Jeg ble helt sjokkert og dette gikk veldig inn på meg. Jeg hadde aldri voldtatt og kommer aldri til å voldta for jeg er sterkt i mot voldtekt og hater det! Kun syke folk som voldtar. At hun kunne gjøre sånn mot meg var grusomt. Jeg trodde livet mitt var over. Heldigvis innrømmet hun at jeg ikke hadde voldtatt henne tilslutt. Ellers hadde jeg kanskje blitt uskyldig dømt? Hun fikk ihvertfall straff (heldigvis) og måtte betale bot for falsk anmeldelse. 

Hvor mange er det ikke som har gjort dette? Hvorfor i helvete er det noen som tror de kan ta hevn på den måten? Eier de ikke følelser? 

En kompis av meg har også opplevd for 3 år siden å bli anmeldt for voldtekt som aldri hadde skjedd. Han ble også frifunnet. Jeg blir kvalm og sjokkert over hvor hevngjerrig og ondskapsfulle noen jenter og kvinner er! Kun for de blir sur, såret eller angrer på et samleie. Går det an? Tenk på de som virkelig blir uskyldig dømt? Ødelegge hele livet til personen. Ikke alle har flaks. Håper alle som anmelder uskyldige folk får det like hardt som voldtektsmenn! Makan til sure svin! 

Godt du ble frikjent og at hun fikk straff. Erødeleggende for andre virkelig ofre som ikke blir trodd, og ødeleggene for den som ble uskyldig anmeldt. Håper ikke du har fått dårlig rykte på grunn av henne. Enig med deg. Sykt gjort å anmelde for noe så alvorlig bare fordi man er sur. Hun kunne ikke vært riktig nagla.

• Liker 9
Skrevet

Hadde dette skjedd meg hadde jeg hjemsøkt denne kvinnen for resten av mitt liv. Fy faen for noen skittne horer som holder på sånn. Sorry språkbruken, men dette VET vi forekommer og hjelper ingen, verken de som blir voldtatt eller mennene. Er jo sånne gærne damer som er med på at det til slutt blir umulig å dømme noen som faktigst har utført voldtekt, fordi de fleste anmeldelser ikke er voldtekt. 

Anonymkode: 9311e...862

• Liker 3
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Sant! Folk som anmelder uskyldige folk uansett hva fortjener å havne i fengsel selv synes jeg.

Falsk anmeldelse er straffbart. 

Endret av noe tilfeldig
Skrevet

Jeg lurer litt på om du, som en av dem som faktisk har blitt falskt anklaget, er en av dem som hyler ut i enhver faktiske voldtektssak om at offeret lyger?

Mener ikke det slemt, hver gang noen blir voldtatt og offeret er så modig at h*n går til sak med det så er det en horde med folk som sier det er falsk anklage. Disse jentene som anklager bare på tull ødelegger jo for alle som blir voldtatt på ordentlig og de ødelegger en del for den de anklager (som antakeligvis er poenget dems). Bra hun ble straffet for det.

Anonymkode: ed899...416

• Liker 12
Gjest Baremenneske
Skrevet

Bra du ble frifunnet! Er ganske så enig med deg! Det er temmelig "råttent" og anmelde noen for sånt bare fordi man angrer eller lignende!!! De ødelegger også for de som virkelig har blitt voldtatt!!! 

Skrevet

Hvorfor står det "skjerp dere jenter" i overskriften?

Anonymkode: aef66...d39

• Liker 13
Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)

Ikke sant, de ødelegger for de som faktisk blir voldtatt. Skulle gjerne hjemsøkt henne og plaget henne, men jeg vil bare ignorere henne, late som hun ikke finnes. 

Endret av Sjørøveren
Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på om du, som en av dem som faktisk har blitt falskt anklaget, er en av dem som hyler ut i enhver faktiske voldtektssak om at offeret lyger?

Mener ikke det slemt, hver gang noen blir voldtatt og offeret er så modig at h*n går til sak med det så er det en horde med folk som sier det er falsk anklage. Disse jentene som anklager bare på tull ødelegger jo for alle som blir voldtatt på ordentlig og de ødelegger en del for den de anklager (som antakeligvis er poenget dems). Bra hun ble straffet for det.

Anonymkode: ed899...416

Nei, jeg er ikke sånn. Men jeg får alltid en tanke om tenkt om hun lyver. Takket være denne jenta som anmeldte meg så får jeg sånne tanker. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor står det "skjerp dere jenter" i overskriften?

Anonymkode: aef66...d39

For de som holder på sånn, har gjort det, vil gjøre det må skjerpe seg. Hvem vet, sikkert noen av de som leser dette også.

Endret av Sjørøveren
Skrevet
40 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Kan jo ikke unngå sex og jenter for det. For de fleste er normal og ikke oppfører seg som drittunger. Det er de som gjør det som må bli normal eller holde seg unna gutter og menn. 

Dersom du har såpass dårlig dømmekraft når det gjelder andre mennesker, så må man nesten unngå jenter og sex. Dersom man ikke kan skille mellom normale og gærne jenter, så har man ikke mye valg

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dette skjedd meg hadde jeg hjemsøkt denne kvinnen for resten av mitt liv. Fy faen for noen skittne horer som holder på sånn. Sorry språkbruken, men dette VET vi forekommer og hjelper ingen, verken de som blir voldtatt eller mennene. Er jo sånne gærne damer som er med på at det til slutt blir umulig å dømme noen som faktigst har utført voldtekt, fordi de fleste anmeldelser ikke er voldtekt. 

Stemmer faktisk dette? Jeg er litt redd for at det er en myte som noen av en eller annen grunn liker å tro på (de som har mistro mot kvinner eller har tilbragt for mye tid i kommentarfeltet på vg.no). Det er nettopp derfor det er så fælt at det faktisk finnes noen skrudde folk som kommer med falske anmeldelser, de er med på å gjøre at de som faktisk har blitt voldtatt kan møtes med skepsis, i tillegg til at det må være helt jævlig for den som blir utsatt på det. 

Men at det har skjedd både TS og en kamerat av han sier nok mer om miljøet deres enn utbredelsen av det generelt i Norge. Det som beviselig er veldig utbredt er mas om dette i nett-debatter. Og selv da tror jeg TS er den første jeg har sett, av de mangfoldige debattantene som mener det er et veldig utbredt problem i samfunnet, som faktisk har opplevd det.

Forøvrig ikke noe å si skjerp dere jenter for, TS. Er som jeg skulle lagd en "skjerp dere gutter"-tråd og be dere menn slutte å voldta. Da skulle du sett folk få helt krøll på tissefanten, da. Inkludert (eller kanskje især) deg. 

• Liker 13
Gjest NotNaomi
Skrevet

De som gjør det fortjener streng straff. Å bli anmeldt for voldtekt kan være med på å ødelegge omdømme til en person alvorlig. Håper ikke det er noe som skjer ofte,og det tror jeg vel egentlig ikke,for normle mennesker gjør jo ikke sånne ting uansett hvor lyst en har til å hevne seg. Det er jo ikke noe normale mennesker ville tenkt på en gang. Og ja,de ødelegger også for de som er blitt voldtatt. Bra at hun innrømmet at det ikke var sant Ts,og bra at hun ble straffet. For mildt antar jeg,for straffeutmålingene her til lands er ikke alltid rimelige og til å forstå.

Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har såpass dårlig dømmekraft når det gjelder andre mennesker, så må man nesten unngå jenter og sex. Dersom man ikke kan skille mellom normale og gærne jenter, så har man ikke mye valg

Ikke så enkelt å se hvem som er gal og ikke. Hvem som er ondskapsfull og ikke. Folk er flink å skjule. 

6 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Stemmer faktisk dette? Jeg er litt redd for at det er en myte som noen av en eller annen grunn liker å tro på (de som har mistro mot kvinner eller har tilbragt for mye tid i kommentarfeltet på vg.no). Det er nettopp derfor det er så fælt at det faktisk finnes noen skrudde folk som kommer med falske anmeldelser, de er med på å gjøre at de som faktisk har blitt voldtatt kan møtes med skepsis, i tillegg til at det må være helt jævlig for den som blir utsatt på det. 

Men at det har skjedd både TS og en kamerat av han sier nok mer om miljøet deres enn utbredelsen av det generelt i Norge. Det som beviselig er veldig utbredt er mas om dette i nett-debatter. Og selv da tror jeg TS er den første jeg har sett, av de mangfoldige debattantene som mener det er et veldig utbredt problem i samfunnet, som faktisk har opplevd det.

Forøvrig ikke noe å si skjerp dere jenter for, TS. Er som jeg skulle lagd en "skjerp dere gutter"-tråd og be dere menn slutte å voldta. Da skulle du sett folk få helt krøll på tissefanten, da. Inkludert (eller kanskje især) deg. 

Har da vert nok av tråder her inne om lignende skjerp dere gutter og ber menn slutte å voldta.

Jeg regner nå med de som ikke er sånn selv ikke føler seg truffet. For jeg mener kun de som har gjort det, eller vurderer å gjøre det. De som må skjerpe seg. 

Endret av Sjørøveren
Skrevet
5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Stemmer faktisk dette? Jeg er litt redd for at det er en myte som noen av en eller annen grunn liker å tro på (de som har mistro mot kvinner eller har tilbragt for mye tid i kommentarfeltet på vg.no).

Det gagner personer som voldtar at dette er en oppfatning i befolkningen. Hvem tror du ville ropt høyest om at dette faktisk er tilfelle? Jo, de som voldtar... Jeg er ganske sikker på at de som voldtar er med i hylekoret som sier at kvinner kommer med masse falske anmeldelser. En som voldtar vil selvsagt også si at en dame anklagde han for å voldta og at hun lyver. Så blir han trodd på nettet og flere menn er overbevist om at kvinner kommer med falske anmeldelser. Det er en veldig enkel måte å så tvil i befolkningen på.

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir jo helt tullete! Blir som å si at jenter må holde seg borte fra menn, da de burde klart å se at denne mannen er en potensiell voldtektsforbryter:murvegg:

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gagner personer som voldtar at dette er en oppfatning i befolkningen. Hvem tror du ville ropt høyest om at dette faktisk er tilfelle? Jo, de som voldtar... Jeg er ganske sikker på at de som voldtar er med i hylekoret som sier at kvinner kommer med masse falske anmeldelser. En som voldtar vil selvsagt også si at en dame anklagde han for å voldta og at hun lyver. Så blir han trodd på nettet og flere menn er overbevist om at kvinner kommer med falske anmeldelser. Det er en veldig enkel måte å så tvil i befolkningen på.

Ja den måtte jo komme.. At menn og damer tilogmed er skeptiske til dette, er fordi de fleste voldtektssaker blir henlagt. Er en kjennsgjerning av gærne kvinnfolk finner på de sykeste ting for å ta hevn, og da er den værste måten å ta hevn på å anmelde han for voldtekt og ødelegge livet hannes. Kjenner også en som opplevde dette, så er faktigst er SINNSYKT problem når dette går ut over de som har blitt voldtatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...