Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #1 Del Skrevet 15. november 2004 Kunne tenke meg å selge smykker på julemakedet på Blå i Oslo. Er det noen som vet hvor jeg må henvende meg for å delta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #2 Del Skrevet 15. november 2004 Postet visst to ganger. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 15. november 2004 #3 Del Skrevet 15. november 2004 Send meg en PM, så kan du få svar av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 15. november 2004 #4 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du ringer til Strykejernet kunstskole, så tror jeg de driver med det? Det er skolen som ligger over, de som drev med det for noen år siden hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 16. november 2004 #5 Del Skrevet 16. november 2004 Når er det julemarkedet er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #6 Del Skrevet 16. november 2004 Takk for svar! Prøvde å sende deg pm, Mulle. Men jeg måtte være logget inn som medlem, og det var litt vanskelig å få til. Får prøve å ringe strykejernet. Eller er det en annen måte jeg kan komme i kontakt med deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 16. november 2004 #7 Del Skrevet 16. november 2004 Hei Gjest! Du kan få tak i meg på e-post: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. desember 2004 #8 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har også store ambisjoner om å stille der neste år med. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. desember 2004 #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Hørtes morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå