AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Noen snille sjeler der ute som kan bidra med et tips om å redusere/ fjerne den nye hårfargen jeg har? Farget håret på søndag, er misfornøyd, og prøver nå å vaske det ut, men er litt vanskelig ettersom det er en "fast" hårfarge. Tidligere gikk det bra, men denne gangen gikk det skeis. Virkelig! Så noen...? Anonymkode: bde8d...65b
Gjest Teta Skrevet 7. september 2016 #2 Skrevet 7. september 2016 Hvilken farge brukte du og hva hadde du fra før? Hvis du brukte permanent farge er det lite å gjøre annet enn å farge over. Gå til en frisør, det er mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #3 Skrevet 8. september 2016 Som frøkna over her, dra til frisøren og få hjelp, prøver du å "gjøre det om" hjemme kan det være det blir 10 ganger verre 😓 Nytter lite å farge over også med mindre fargen er veldig lys, fordi pigmentene vil bare legge seg oppå hverandre og gjøre det mørkere. Det er veldig skummelt med disse hjemmefargene dersom man er ute etter litt forandring. Mange ønsker seg en kald mørk blond farge over sitt platinablonde hår. Men om en da velger askeblond eller hva det står på esken, så har ikke folk flest peiling på hvilke pigmenter som finnes oppi der. Jeg som frisør vet at en askeblond typisk 8.01 er en kald farge med blå pigmenter. Jeg vet også at dersom du legger blått over platinablondt hvor gule pigmenter dominerer, vil fargen slå ut grønn 😓 Dette er selvfølgelig umulig for folk flest å vite. Men gå til frisøren så får du helt sikkert gode råd og god hjelp Anonymkode: c3dbf...ab7
mereo Skrevet 8. september 2016 #4 Skrevet 8. september 2016 Frisøren neste! Forøvrig er dette grunnen til at jeg har sluttet å farge håret selv. Det er greit å overlate kjemien til frisøren som kan det.
Guarana Skrevet 8. september 2016 #5 Skrevet 8. september 2016 Gå til frisøren! Jeg har også hatt en hårfargingskrise. Prøvde å fikse det selv, det ble ikke vellykket for å so det mildt. Endte med at frisøren fikset det. Jeg har forresten også opplevd at frisører har ødelagt håret mitt. Derfor går jeg nå til kun en bestemt frisør når det gjelder hårfarge, og selv om det er en AV de dyreste, så er det veldig verdt det. 1
Gjest lizard queen Skrevet 8. september 2016 #6 Skrevet 8. september 2016 Head & Shoulders er fin til å få utav hårfarge. Er litt hardt for håret, men ikke like mye som bleking og avfarging. Hvis det ikke funker, prøv med en avfarging. JA, det sliter, men så lenge håret ditt ikke er tyggegummi fra før og du lar det være i fred en periode etterpå, går det helt fint.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Nøyaktig hva har skjedd da? Det er litt vanskelig å gi råd, når vi ikke vet om du har blitt for mørk. Om håret har fått grønnskjær, blitt gult, eller hva? Hvis du har blitt for mørk, vil jeg anbefale å bruke en renseshampo hver dag en periode. Det sliter litt på håret, men hjelper på å fjerne en del av fargen raskere. Men gi håret godt med fukt etter hver vask. Har det fått gulskjær, er det beste å bruke en toner eller lilla shampo og balsam, og være tålmodig. Er det blitt grønt, ville jeg reist til frisøren og sett om jeg kunne få hjelp. Anonymkode: fb492...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå