Gå til innhold

Systemutviklingsarkitektur

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Noen som har peiling på det?

Jeg sliter så utrolig med en prosjektoppgave :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager..jeg har tatt et fag som hette systemutvikling, men det var ett par år siden og ikke mitt yndlingsfag for å si det slik..tviler på at jeg kan hjelpe deg..

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hva lurer du på da?

Jeg skal tegne en arkitektur med objektorientert vinkling... Jeg har faktisk til slutt fått tegningen ferdig, men er usikker på om den er riktig. Også sliter jeg utrolig med å evaluere den arkitekturen jeg har valgt for transformering :-?

Skrevet

Å designe arkitektur for et utviklingsprosjekt er ingen enkel oppgave:) De som som vanligvis gjør denne jobben i arbeidslivet er folk med maaange årserfaring.

For å hjelpe med dette må man ha innsikt i det prosjektet (oppgaven) du gjør,så jeg tror dessverre ikke jeg kan hjelpe deg!

Men husk det finnes ingen fasit svar på slike oppgaver. Så så sant du nøye tenker gjennom hvordan du setter opp skissen, er det sikkert bra nok!

Lykke til :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Å designe arkitektur for et utviklingsprosjekt er ingen enkel oppgave:) De som som vanligvis gjør denne jobben i arbeidslivet er folk med maaange årserfaring.

For å hjelpe med dette må man ha innsikt i det prosjektet (oppgaven) du gjør,så jeg tror dessverre ikke jeg kan hjelpe deg!

Men husk det finnes ingen fasit svar på slike oppgaver. Så så sant du nøye tenker gjennom hvordan du setter opp skissen, er det sikkert bra nok!

Lykke til :wink:

hehe takk for det :) Ja, for dette er en ting som gjerne baseres på erfaring... noe jeg ikke har. Men jeg har bare prøvd å tegne det jeg tenker jeg, så får jeg håper det blir bra.

Snakk om diffust fag :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...