Gå til innhold

healing og sanndrømmer,blodtype rh minus flere som har dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, jeg søker mye rundt og sånn men opplever at det er alt for lite snakk rundt dette med healing og sanndrømmer..

jeg har hatt flere sanndrømmer med graviditet som min egen + tante sin, at henne skulle få jente som henne fikk...

jeg fikk en sønn som dessverre er i fosterhjem dette viste jeg skulle skje for hadde drømt det..

har også hatt flere sanndrømmer om katastrofer som er skjedd og andre ting om andre personer..

Har drømt mye om zombier og terror i oslo :S håper ikke dette skjer , de hadde vert helt jævlig

kan også nevne jeg har blodtype rhesus minus..

Kan også føle om noen lyver og ikke sier noe og vet ting om folk som de ikke har fortalt engang.. er det flere med slike evner ?

hadde satt pris på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik. Har flere ganger drømt ting jeg ikke har forutsetning for å vite og de tingene har skjedd. Føler ofte energier og får "beskjeder" som jeg finner det lurt å lytte til.

Her en morgen var jeg på full fart ut av byggefeltet jeg bor i. (Travel morgen) Fikk så en "beskjed" om at det var lurt å slakke ned, for noe kom til å skje. Like etter kom en liten jente springende ut i veien. Hadde ikke klart å stoppe uten den beskjeden.

Kan også føle om de rundt meg har det bra eller ikke. Noen ganger slik at jeg begynner å gråte om de ikke har det bra.. Kjenner tristheten.

Intuisjon er vel begrepet. Alle har det i større og mindre grad. Lytt til den! Den tar aldri feil :-)

Anonymkode: e9f6b...3b6

• Liker 4
Skrevet

Hva har rhesus negativ med noe av dette vrøvlet å gjøre? 

Hvis du virkelig tror det er en sjanse for at oslo blir angrepet av zombier så burde tråden her stenges for det er ikke bra for psyken din at folk støtter dine fantasier

Anonymkode: 65a21...1b1

• Liker 17
Skrevet

er bare flere veninner me rh minus har samme type sanndrømmer osv,, zombiene er bare noe jeg har drømt da, sikkert ikke endel av sanndrømming og gjøre.. terror i oslo er sannsynlig i og me den økende terror trusselen i europa og is.. bare se frankrike..

Skrevet
Den 6.9.2016 at 16.16, lokmeister2016 skrev:

heisann, jeg søker mye rundt og sånn men opplever at det er alt for lite snakk rundt dette med healing og sanndrømmer..

Personlig synes jeg det er altfor mye snakk rundt dette.

jeg har hatt flere sanndrømmer med graviditet som min egen + tante sin, at henne skulle få jente som henne fikk...

Hun fikk jente, og du er sanndrømt fordi det var det du drømte at hun fikk? Det er ikke så mange alternative muligheter, da. Det blir jente eller gutt, liksom, så sannsynligheten for at du skulle drømme riktig kjønn er jo faktisk 50/50, og ikke akkurat imponerende..? :klo: 

jeg fikk en sønn som dessverre er i fosterhjem dette viste jeg skulle skje for hadde drømt det..

Det var vel noen grunner for at du visste at det skulle skje, da? Dette handler kanskje mer om bevissthet mt egen situasjon og fungering enn om sanndrømming?

har også hatt flere sanndrømmer om katastrofer som er skjedd og andre ting om andre personer..

Hvilke?

Har drømt mye om zombier og terror i oslo :S håper ikke dette skjer , de hadde vert helt jævlig

Det er kanskje ikke så rart at man drømmer om terror i Oslo, siden terror dessverre har blitt en del av hverdagen mange steder. Vi har hatt en ekstremt alvorlig terrorepisode i Oslo for fem år siden, vi ser terror i land vi kan sammenligne oss med, som Frankrike, USA og Tyskland. Terror er en reell trussel, og jeg synes ikke det er spesielt rart om folk har drømmer om at det skjer. Å drømme om zombier, derimot, det handler selvsagt mer om fantasi. At man har drømmer om slikt er selvsagt ikke uvanlig, selv om det aldri vil kunne skje. Jeg har blant annet drømt at jeg kunne fly, og at hunden min kunne snakke. Artige drømmer, men jeg har ingen forventninger om at de kommer til bli til virkelighet. For...du er klar over at zombier kun finnes på film og i litteraturen..?

Hva har det med saken å gjøre? Jeg har også rhesus minus. Det samme har mamma og søstrene mine. Ingen av oss har uforklarlige evner av noe slag. Avkreftet jeg teorien om en sammenheng med denne blodtypen og sanndrømthet/healende evner nå?

Kan også føle om noen lyver og ikke sier noe og vet ting om folk som de ikke har fortalt engang.. er det flere med slike evner ?

Jeg kan også ofte føle om noen lyver, men sånt handler gjerne om tidligere erfaringer med vedkommende, og/eller kroppspråk. 

hadde satt pris på svar

Jeg tror du vil ha godt av å tenke litt mindre på liske ting, og fokusere mer på f.eks faktabasert vitenskap. :)

Anonymkode: 0f2fe...26b

• Liker 10
Skrevet

Det er nok mange flere enn vi tror som har slike evner, men det er ikke alltid så aktuelt å snakke høyt om det fordi reaksjonen er ofte slik som ab...26b har gitt uttrykk for.

Jeg har sterk intuisjon og får med meg ganske mye. Har drømmer som forteller meg ting som jeg ikke alltid ønsker å se i våken tilstand. Mine evner er ikke så velutviklet som dine.

Jeg har aldri hørt om at blodtypen påvirker dette, men heller aldri tenkt over det.

Anonymkode: 42746...1b7

Skrevet
Den 6.9.2016 at 16.16, lokmeister2016 skrev:

hadde satt pris på svar

Kjære vene, for ei røre.

Anonymkode: f8c97...a3e

• Liker 6
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mange flere enn vi tror som har slike evner, men det er ikke alltid så aktuelt å snakke høyt om det fordi reaksjonen er ofte slik som ab...26b har gitt uttrykk for.

Jeg har sterk intuisjon og får med meg ganske mye. Har drømmer som forteller meg ting som jeg ikke alltid ønsker å se i våken tilstand. Mine evner er ikke så velutviklet som dine.

Jeg har aldri hørt om at blodtypen påvirker dette, men heller aldri tenkt over det.

Men intuisjon er jo noe helt annet enn det TS snakker om? Intuisjon er noe vi alle har i større eller mindre grad. Intuisjon er erfaringsbasert, og hvor "sterk" intuisjon man har avhenger av hvor følsom man er for omgivelsene, og hvor god man er på å ta i bruk erfaringer. Det er jo ikke noe mystisk ved det?

• Liker 6
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men intuisjon er jo noe helt annet enn det TS snakker om? Intuisjon er noe vi alle har i større eller mindre grad. Intuisjon er erfaringsbasert, og hvor "sterk" intuisjon man har avhenger av hvor følsom man er for omgivelsene, og hvor god man er på å ta i bruk erfaringer. Det er jo ikke noe mystisk ved det?

Jeg er enig i at det ikke er helt samme sak, men du må ha god kontakt med sjelen/hjertet/intuisjonen din for å være der TS er.

Alle har intuisjon/magefølelse, men det er mange som ikke er i kontakt med den overhodet og kun forholder seg til rasjonelle valg fra hjernen. Og som dermed synes at intuisjon er "mystisk". Jeg er enig med deg i at det ikke er mystisk, for jeg har brukt min mer eller mindre ubevisst hele livet. Forskjellen er at nå vet jeg at jeg har sterk intuisjon og at jeg kan stole på den.

• Liker 1
Skrevet

derfor jeg vurderte om jeg skulle skrive noe i de heletatt , fordi folk her inne ofte er så dømmende :S takk til dere som prøver forklare

Skrevet
1 minutt siden, lokmeister2016 skrev:

derfor jeg vurderte om jeg skulle skrive noe i de heletatt , fordi folk her inne ofte er så dømmende :S takk til dere som prøver forklare

Blodtype har iallfall ingenting med det å gjøre. Mine kjente som har rh- og de som sier ser sanndrømte er ikke koorelerenede

Anonymkode: c46be...a4a

Skrevet

Hva har blodtype med dette å gjøre? Mener du dem med rh- har nådd et høyere bevissthetsnivå? :P stemmer forsåvidt i mitt tilfelle :sarkasme:

Anonymkode: cbab2...cb3

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, lokmeister2016 skrev:

Jeg skjønner at du kan oppfatte det som dømmende, men det trenger ikke å være ment slik. Snarere oppklarende og opplysende. 

Skrevet

Mennesker kan bli zombie-lignende og spise sin egen rase dersom rabies utvikler seg sånn, men det er svært lite sannsynlig og det er snakk om levende mennesker og ikke døde mennesker som blir levende. Men mennesker med denne type rabiesvirus vil dø ganske fort, og som du sikkert vet klarer ikke kroppen seg lenge uten væsketilførsel uansett. 

Anonymkode: 27eb7...afe

• Liker 1
Skrevet

Rh negativ vil si at du mangler D-protein utenpå membranen til erytrocyttene dine. Tror ikke det påvirker sansene dine i noen annen grad enn at kjernetemperaturen din er 0,5 grad lavere enn de som er Rh positiv og at du derfor ikke fryser så raskt.

Anonymkode: 521df...89c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rh negativ vil si at du mangler D-protein utenpå membranen til erytrocyttene dine. Tror ikke det påvirker sansene dine i noen annen grad enn at kjernetemperaturen din er 0,5 grad lavere enn de som er Rh positiv og at du derfor ikke fryser så raskt.

Anonymkode: 521df...89c

Så interessant! Kanskje det er derfor konspirasjonsfolka tror at de med Rh minus har reptil-DNA :klo:

Anonymkode: 054e3...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...