Gå til innhold

Fotoboks for passfoto i Oslo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må få tatt et bilde av meg selv. Mange sier at disse fotoboksene finnes rundt forbi på kjøpesentere osv. Men jeg har ikke sett det på evigheter! Er det jeg som er blind?? Jeg vet det er fotoboks på politistasjonen på Grønland og på Oslo S. Men er det noen som vet om det finnes på Alnabru/Økern/Linderud/Stovner/Storo osv? Der det er enkelt å kjøre med bil og parkere? Evt. et annet senter som ligger utenfor sentrum og helst ikke på vestkanten? :)

Anonymkode: 4f8cc...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en fotoboks på Storo storsenter rett ved Mega. Vet ikke om den tar godkjente passbilder

Skrevet
38 minutter siden, Ishus skrev:

Det finnes en fotoboks på Storo storsenter rett ved Mega. Vet ikke om den tar godkjente passbilder

Tusen takk, Ishus! :D Det var faktisk der jeg endte opp med å dra! :)

Anonymkode: 4f8cc...bd6

Skrevet

Fotobutikker tar passfotobilder.

Skrevet

Tar man ikke det på politistasjonen? Der jeg bor gjør man i alle fall det, men veit ikke hvordan det er i Oslo.

Skrevet
1 minutt siden, Gremlin skrev:

Tar man ikke det på politistasjonen? Der jeg bor gjør man i alle fall det, men veit ikke hvordan det er i Oslo.

Jo, men hender man må ha bilde i samme format til andre ting, feks bankkort, diverse kompetansebevis, byggeplasskort...

Skrevet
1 minutt siden, Neket skrev:

Jo, men hender man må ha bilde i samme format til andre ting, feks bankkort, diverse kompetansebevis, byggeplasskort...

Ah, selvfølgelig. :) Så forresten at TS nevnte politistasjonen selv, my bad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...