AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Har nettopp flyttet for meg selv. Har du noen tips til basisvarer som er lurt å alltid ha liggende? Alt fra basisvarer til frokost, middag osv.... Er alltid så greit å ha litt liggende sånn om jeg ikke orker å gå i butikken eller om jeg plutselig får besøk. Anonymkode: 9676d...fdd
stan Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 En pose havregryn og en pose sukker, så du kan lage havregrøt. Da har du mat selv om at annet mangler, og det kan lages veldig kjapt.
Aviale Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg er også student, og har alltid: Melk Egg Margarin Gulost Noe pålegg Paprika, agurk, salat Annet i skapet: Mel Tørrgjær Bakepulver Vaniljesukker Sukker Salt Krydder Olje Kakao Pasta Ris Buljong Litt OT, men hvis du gidder, er det supert å planlegge ukesmeny og handle inn til det én dag i uka. Da sparer du mange butikkturer og en del penger Min meny kan f.eks se slik ut: mandag - laks, tirsdag - pasta m/kjøttsaus, onsdag - fiskekaker, torsdag - grønnsakssuppe, fredag - restesuppe med pannekaker, lørdag - pizza, søndag - kyllinggryte. Lager jeg gryteretter, lasagne eller lignende lager jeg som oftest 4-5 porsjoner og fryser ned, så har jeg lettvint middag senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå