AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Hei. Nå er jeg 8 dpo og jeg har selvfølgelig testet både i går og i dag, og fått negativ test. Nå er det sånn at jeg har prøvd før og aldri hatt behov for å teste så tidlig (aldri før dagen jeg skal ha mensen), men nå har jeg kommet over tråder/forum der folk tester positivt 7-8-9 dpo, er dette vanlig? For jeg kjenner jeg begynner å miste litt håpet da testen ikke en gang har antydning til noe som ser ut som en strek til. Anonymkode: 242bc...298
Guarana Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Jeg testet positivt 8 dpo, men vet mange ikke gjør det
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg testet også positiv 8 DPO. Men det kan variere mye. Så det er fortsatt håp Anonymkode: 2b055...c63
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Jeg testet positivt 12 dpo, da fikk svakt positivt. Streken var synlig, men ikke knallblå. Anonymkode: d00ef...31a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Jeg testet først 12 dpo. Denne ble positiv ☺ men den var veldig svar. Tror den hadde blitt negativ om jeg hadde testet 8dpo Anonymkode: f71e4...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå