AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Her kommet det mange spørsmål til en litt uerfaren "prøver": Noen erfaring med når man burde begynne å teste? Rett etter menstruasjon, f. eks? Hvis den er positiv, når kommer e.l? Til dere som tester for el, ble dere raskere gravid enn da dere ikke gjorde det? Tenker litt på om man kan teste positivt, men ikke få eggløsning likevel. Anonymkode: 06635...4f2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Mente selvfølgelig -spørsmål fra en prøver ;-) Anonymkode: 06635...4f2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Jeg testet denne syklusen. Begynte på dag 10 siden det er første syklusen jeg tester. Fikk positivtest på dag 15 og 16. Regner med at el var på dag 16, men det kan ha vært på dag 15 også for alt jeg vet. Jeg har en syklus på 30/31 dager. Det beste er vel å ha sex i forkant, men vi hadde sex fom første positivtest og påfølgende 2 dager denne syklusen. Jeg har stabil syklus og har tidligere blitt rask gravid uten å teste el, men ville få ein oversikt nå siden det er 6 mnd siden vi startet prøvingen. Lykke til med testingen:) Anonymkode: 60f2b...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå