AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 I går kveld var jeg litt tøffere enn vanlig og sendte melding til en mann på facebook! Herregud. Han har enda ikke lest den, så jeg går rundt med nervene i høyspenn😱 Han vet ikke at jeg eksisterer. Så det blir jo spennende å se hvordan han reagerer Anonymkode: 8d78e...b94 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, men det finner du ut pga at du har sendt melding😊 Siden du ikke er venn med han på Facebook så må han fysisk gå inn på messenger for å se at det ligger en ny melding der, så det er ikke sikkert han ser den med en gang selv om han er innlogget på Facebook. Anonymkode: 52b80...7f6 1
Aamu Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Er det vanlig å gjøre sånt ? Jeg har fått to meldinger fra ukjente menn: "hello beautiful", men det er jo bare svindel Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går kveld var jeg litt tøffere enn vanlig og sendte melding til en mann på facebook! Herregud. Han har enda ikke lest den, så jeg går rundt med nervene i høyspenn😱 Han vet ikke at jeg eksisterer. Så det blir jo spennende å se hvordan han reagerer Anonymkode: 8d78e...b94 Tenk hvis vi menn skulle vært like livredde for å tatt kontakt med kvinnfolk ? ...da hadde ikke verden vært overbefolket for å si det slik. Tror du skal være glad du ikke er mannfolk ihvertfall sånn sett..hehe Anonymkode: c1977...b86 4
ajarRun Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste som kan skje er at han ikke er interessert, men det finner du ut pga at du har sendt melding😊 Siden du ikke er venn med han på Facebook så må han fysisk gå inn på messenger for å se at det ligger en ny melding der, så det er ikke sikkert han ser den med en gang selv om han er innlogget på Facebook. Anonymkode: 52b80...7f6 Jeg sjekket den en gang, meldingene var jo flere år gamle! En spurte om tillatelse for å publisere en kommentar jeg hadde på en nettside, han gjorde det uten at jeg svarte da.
Aamu Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Jeg fant en melding der nå fra en mann som tror at jeg er kjæresten hans For 6 år siden. Hva f. 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går kveld var jeg litt tøffere enn vanlig og sendte melding til en mann på facebook! Herregud. Han har enda ikke lest den, så jeg går rundt med nervene i høyspenn😱 Han vet ikke at jeg eksisterer. Så det blir jo spennende å se hvordan han reagerer Anonymkode: 8d78e...b94 Du er klar over at siden du ikke er venn med han på fb så er det stor sjanse for at han ikke kommer til å se den meldingen? Det er mange som aldri sjekker innboksen for meldinger fra de man ikke er venn med. meg selv inkludert. og jeg er dame og bruker fb mye. Anonymkode: e21f5...880
exictence Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Han kjenner deg ikke i det hele tatt? Hvorfor bekymrer du deg for om han ikke svarer? Hvis han ikke svarer så er det jo ikke deg han ikke vil svare, men en fremmed person. Jeg hadde sannsynligvis ikke svart en fremmed person som kontaktet meg på Fb. Hvorfor skrev du til han?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 Så han må aktivt inn i en annen innboks for å se meldingen? Nå ble jeg litt nysgjerrig på om jeg kanskje har noen uleste meldinger der. Han er en bekjent av en kamerat av meg, så vi har en felles venn. Anonymkode: 8d78e...b94 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at siden du ikke er venn med han på fb så er det stor sjanse for at han ikke kommer til å se den meldingen? Det er mange som aldri sjekker innboksen for meldinger fra de man ikke er venn med. meg selv inkludert. og jeg er dame og bruker fb mye. Anonymkode: e21f5...880 Meldingen vil hoppe frem når man åpner messenger, med en merknad "kjenner du denne personen", så han kommer nok til å se den. 😊 Anonymkode: 52b80...7f6 3
Britt Banditt Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 Jeg tror kanskje FB har endret litt på det der med at det ikke kommer opp. Jeg fikk i hvert fall melding av ei jeg ikke har som venn her for litt siden, og da kom det opp "NN har sendt deg en meldingsforespørsel" eller noe sånt. 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 Jeg kikka på en fyr lenge på facebook, 70 felles venner men hadde ikke møtt han irl før. Turte aldri å sende han melding der så lot han bare "gå." Sluttet å tenke på han ca 2 års tid. Så møttes vi tilfeldigvis på en fest. Turte nesten ikke se i hans retning i tillegg ble jeg liksom sugd mot han. Og han var kjempe hyggelig, like kjekk som jeg huska. Vi kom til å sitte å prate hele 2 timer. Husker jeg sa jeg kjente broren hans.. de ble sluppet av i byen og jeg dro hjem. Han fikk nr mitt, men følte egentlig at dette ikke kom til å skje. I dag er vi forlovet 😜 han fikk etter noen mnd sammen høre om min tidligere stalking. Noe han digger. Og han sa at om jeg hadde sendt han mld på facebook hadde han digga det og. Men det er en sånn greie han erter meg litt med nå, "stalkeren min" soer han og smiler 😜 Anonymkode: a5017...48a 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så han må aktivt inn i en annen innboks for å se meldingen? Nå ble jeg litt nysgjerrig på om jeg kanskje har noen uleste meldinger der. Han er en bekjent av en kamerat av meg, så vi har en felles venn. Anonymkode: 8d78e...b94 Beste er jo der hvor du ser hvor mange ganger de har trykket seg inn på bilder du har osv... Anonymkode: c1977...b86
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, Aamu skrev: Er det vanlig å gjøre sånt ? Jeg har fått to meldinger fra ukjente menn: "hello beautiful", men det er jo bare svindel Lykke til! 1 time siden, Aamu skrev: Jeg fant en melding der nå fra en mann som tror at jeg er kjæresten hans For 6 år siden. Hva f. Hvorfor får du denne tråden til å handle om deg selv? Dette er jo åpenbart ikke det samme som TS har skrevet. Anonymkode: 1194c...88c 4
Honey Dew Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 Fb-meldinger fra folk som ikke er venner, havner i en annen mappe og det er ikke sikkert at han ser den i det hele tatt, hvis ikke har er klar over at det finnes en annen mappe
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste er jo der hvor du ser hvor mange ganger de har trykket seg inn på bilder du har osv... Anonymkode: c1977...b86 Hvordan kan man se det p fb da? Anonymkode: 31ad0...fa2 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #18 Skrevet 6. september 2016 Så tøff du er, TS! Da er det bare å vente å se hva som skjer. Som andre skriver vil meldingen dukke opp som meldingsforespørsel. Anonymkode: 1194c...88c 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #19 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kikka på en fyr lenge på facebook, 70 felles venner men hadde ikke møtt han irl før. Turte aldri å sende han melding der så lot han bare "gå." Sluttet å tenke på han ca 2 års tid. Så møttes vi tilfeldigvis på en fest. Turte nesten ikke se i hans retning i tillegg ble jeg liksom sugd mot han. Og han var kjempe hyggelig, like kjekk som jeg huska. Vi kom til å sitte å prate hele 2 timer. Husker jeg sa jeg kjente broren hans.. de ble sluppet av i byen og jeg dro hjem. Han fikk nr mitt, men følte egentlig at dette ikke kom til å skje. I dag er vi forlovet 😜 han fikk etter noen mnd sammen høre om min tidligere stalking. Noe han digger. Og han sa at om jeg hadde sendt han mld på facebook hadde han digga det og. Men det er en sånn greie han erter meg litt med nå, "stalkeren min" soer han og smiler 😜 Anonymkode: a5017...48a Det jeg mener er at han kan være drømmemannen. Det kan være at han syns det er koselig og kult om jenta bare sender melding at hun er så selvstendig. For min del var jeg heldig og møtte han irl senere, men det tok hele 2 år og var veldig tilfeldig. Anonymkode: a5017...48a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #20 Skrevet 6. september 2016 Så hyggelig å høre jeg har jo ingenting å tape, bortsett fra litt ære Anonymkode: 8d78e...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå