AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg misunner at menn har lettere for å runke! Klarer det aldri selv, og jeg har gitt opp å onanere Anonymkode: 63db5...fdf
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 Veldig interessant opplysning. Anonymkode: 15dec...875
MissCroft Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Det er misunnelsesverdig ja, hadde vært fint å kunne ta en kjapp runk på badet når behovet er der. Vi må bare være tålmodige.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Eventuelt så kan man være glad for at man slipper å gjøre det hele tiden. Anonymkode: cce38...5ca
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Jeg er kvinne og kommer på mindre enn et minutt hvis jeg vil når jeg onanerer. Samboeren må holde på i mange minutter før han kommer ved onani. Anonymkode: 38f69...394 1
rockybalboa Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Jeg misunner kvinner som kan "snike" seg til en orgasme uten at det blir masse søl..... 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg misunner at menn har lettere for å runke! Klarer det aldri selv, og jeg har gitt opp å onanere Anonymkode: 63db5...fdf Onani for kvinner er ofte en læringsak. Det er ikke alltid det kommer intuitivt. De fleste jenter lærer ved å onanere og utforske med venninner i tenårene. Har du gått glipp av dette, er det ikke rart du ikke får det til. Vær åpne om problemet med venninne dine, så er jeg sikker på at de er med på å ta igjen det tapte. Anonymkode: 5d65f...51c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Onani for kvinner er ofte en læringsak. Det er ikke alltid det kommer intuitivt. De fleste jenter lærer ved å onanere og utforske med venninner i tenårene. Har du gått glipp av dette, er det ikke rart du ikke får det til. Vær åpne om problemet med venninne dine, så er jeg sikker på at de er med på å ta igjen det tapte. Anonymkode: 5d65f...51c Tror ikke det er så veldig vanlig å gjøre dette til en fellessak, og jeg hadde virkelig ikke likt å gjøre dette da jeg var ung, men nå er jeg sikker nok på meg selv til at jeg gjerne kunne ha hjulpet ei venninne. Men tviler på om en usikker venninne hadde hatt lyst på hjelp Anonymkode: 4a9ab...628
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå