AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #1 Skrevet 6. september 2016 Jeg har i det siste slitt med ryggen etter å ha vært i helseyrket i mange år. Jeg er også generelt mye dårlig i det siste, og han takler ikke at det er mindre sex nå. Som forekempel når jeg har lagt meg nedpå, jeg kan såvidt røre meg før det gjør vondt i ryggen, jeg var dårlig i magen, ordentlig vondt i hodet og var kjempe trøtt etter en lang dag og lite søvn natten før pga jeg sover dårlig. Da skal han prøve seg selvom han burde lese situasjonen å se det at at det ikke er tiden for det, men neida han klikker i vinkler fordi jeg ikke er kåt og masjerer ut av stuen. Han kan aldri bare ta på meg kjærlig, han skal bare ha sex han. Hadde han vært mere vanlig kjærlig hadde lysten kommet hos meg også. Nå er det liksom sånn "spre beina kjærring, nå skal vi ha sex". Så nå er han sur mot meg hele tiden, svarer meg nesten ikke, svarer ikke på sms og tlf, generelt overser meg starter krangler ved å snakke nedlatende. Hvis han ikke hadde holdt på sånn hadde jeg orket mer sex også. Nå ryker forholdet, det merker jeg og dessverre er det barn i bildet. Jeg har prøvd å snakke om dette, men kommer ingen vei. Idag har jeg fri og han er på jobb, spørsmålet mitt er som følger: Er det dumt av meg og dra til foreldrene mine noen dager med barna uten å si noe før han kommer hjem? Eller burde jeg vente til han er hjemme med å dra? Anonymkode: eb850...c58
Sh999 Skrevet 6. september 2016 #2 Skrevet 6. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i det siste slitt med ryggen etter å ha vært i helseyrket i mange år. Jeg er også generelt mye dårlig i det siste, og han takler ikke at det er mindre sex nå. Som forekempel når jeg har lagt meg nedpå, jeg kan såvidt røre meg før det gjør vondt i ryggen, jeg var dårlig i magen, ordentlig vondt i hodet og var kjempe trøtt etter en lang dag og lite søvn natten før pga jeg sover dårlig. Da skal han prøve seg selvom han burde lese situasjonen å se det at at det ikke er tiden for det, men neida han klikker i vinkler fordi jeg ikke er kåt og masjerer ut av stuen. Han kan aldri bare ta på meg kjærlig, han skal bare ha sex han. Hadde han vært mere vanlig kjærlig hadde lysten kommet hos meg også. Nå er det liksom sånn "spre beina kjærring, nå skal vi ha sex". Så nå er han sur mot meg hele tiden, svarer meg nesten ikke, svarer ikke på sms og tlf, generelt overser meg starter krangler ved å snakke nedlatende. Hvis han ikke hadde holdt på sånn hadde jeg orket mer sex også. Nå ryker forholdet, det merker jeg og dessverre er det barn i bildet. Jeg har prøvd å snakke om dette, men kommer ingen vei. Idag har jeg fri og han er på jobb, spørsmålet mitt er som følger: Er det dumt av meg og dra til foreldrene mine noen dager med barna uten å si noe før han kommer hjem? Eller burde jeg vente til han er hjemme med å dra? Anonymkode: eb850...c58 Han høres jo helt idiot ut, beklager. Jeg ville dratt, og gjerne skrevet en meld hvorfor. Masse lykke til❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Menn trenger sex, ellers blir de frusterte. Selv om det er kjipt og barnslig oppførsel av din samboer kan jeg også skjønne han. Han trenger å få dyppe penis og tømme seg i deg. Dette er en mannegreie. Anonymkode: 0c938...011
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn trenger sex, ellers blir de frusterte. Selv om det er kjipt og barnslig oppførsel av din samboer kan jeg også skjønne han. Han trenger å få dyppe penis og tømme seg i deg. Dette er en mannegreie. Anonymkode: 0c938...011 Men helsen og formen til partner gir man blaffen i bare man får dyppet den? Egoisme på høyt plan. Anonymkode: 70742...615 16
Gjest chisandra Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Det er i motgang man skjønner hva partneren er skrudd sammen av. Og han høres ikke ut til å bestå den testen, ts. Ja, kanskje en ide å reise. Kanskje litt alenetid vil skru på (det øverste) hodet hans?
Hjertefisk Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Jeg er i et forhold hvor det er mye mangel på sex, og det har vart lenge (1 år +). Det er ikke bare-bare å være tålmodig heller. Dessuten handler det ikke bare om sex, men om å føle seg attraktiv, som et kjærestepar. For meg som jente kommer mangelen på sex ut som usikkerhet og gråting, jeg tipper menn har mye lettere for å la usikkerhet komme ut som aggresjon. Hvor lenge har dette vart? Hvis det er snakk om et par uker så synes jeg han oppfører som en dust. Men er det snakk om mange, mange måneder burde dere sette dere ned å ta en prat. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 Din samboer er bare egoistisk. Sex er da ikke en menneskerett, og slett ikke noe man har når man ikke er bra. Det bør din samboer godta og forstå. Det er langtfra det viktigste i et forhold, slik mange later til å tro. Ting som vennskap, forståelse og raushet er mye, mye viktigere. Anonymkode: 80935...772 3
Saphyria Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 Eg hadde tatt barna og reist før han kom tilbake, hadde heller sendt han ein melding senere om at vi ble borte ei stund. Ikkje gi han mulighet til å være frekk, spydig eller nedlatende før avreise - det forsurer det hele bare enda mer. For ein dust du er sammen med. 1
Fluffe Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 Hadde tatt med barna, men sakt i fra. Hadde også sakt ganske klart og tydelig hvorfor jeg hadde gjort det. At han behandler deg mer som en sexdukke enn dama hans, sier litt om han også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå