Gå til innhold

Var det dumt av meg å si ifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann to ganger. Og han var ganske på å ville ha fysisk kontakt, men jeg ba han vente. Han ville komme hjem til meg å besøke meg. Jeg følte meg usikker fordi jeg følte at han var useriøs. Synes at han var frekk som inviterte seg selv hjem til meg og ikke til han. Jeg har møtt han via dating på nettet.

Nå vil han ikke mer fordi han følte at jeg var så treg. Jeg svarte og fortalte at jeg reagerte på at han ville hjem til meg, men at jeg ikke vet hvor han bor engang. Og at det er mulig vi tenker forskjellig men at jeg føler at han kun var ute etter sex men mulig vi tenker forskjellig. Etter det har han ikke sagt noe. Var dette dumt av meg eller hva mener dere? 

Anonymkode: 0d758...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis ikke ett dumt trekk fra din side, har han ikke gitt lyd fra seg siden så er det neppe noe stort tap. Du gjorde rett å følge magefølelsen :)

• Liker 14
Skrevet

Du sa din ærlige mening, og det tenker jeg var fint! :) Mye tyder på at du følte rett om han, da han etter da etter det, har latt være å si noe/svare! ;) 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, mereo skrev:

Sannsynligvis ikke ett dumt trekk fra din side, har han ikke gitt lyd fra seg siden så er det neppe noe stort tap. Du gjorde rett å følge magefølelsen :)

Han ga ikke lyd fra seg siden, og jeg har nå slettet profilen der vi møttes. Det var der vi hadde kontakten. Min magefølelse sa at han var kun ute etter sex siden han inviterte seg selv hjem til meg. 

• Liker 4
Skrevet

Bra du fulgte magefølelsen. Her lukter det daterape lang vei.

Anonymkode: 28c4c...1f9

• Liker 5
Skrevet

Nei, det virket som et smart trekk. Han var nok kun ute etter sex.

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bra du fulgte magefølelsen. Her lukter det daterape lang vei.

Anonymkode: 28c4c...1f9

Jepp, jeg følte at han var en luring. Han bor 2 timer unna meg. I helgen så fortalte han at han ikke kunne treffe meg. Ellers har han kun foreslått å treffe meg ca 22-23 om kveldene i det siste. Jeg foreslo å gå en tur i helgen, men da kunne han ikke. Jeg skrev på søndag at jeg gikk en tur, og plutselig så sto det at han kjørte avgårde til meg for å treffe meg og snakkes. Jeg ble sjokket fordi jeg ikke hadde fått svart om det var okey. Jeg skrev tilbake at jeg hadde besøk for å få han til å sky banen. Plutselig så skrev han at han var utenfor der jeg bodde, men at han da måtte snu igjen. Og nå var han lei fordi han aldri fikk komme hjem her Men da fikk han svaret: Jeg kjenner deg ikke og jeg vet ikke hvor du bor ennå og du virker useriøs og ute etter sex. 

Han har forsøkt seg på sex med meg på andre date, men jeg avslo. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dette dumt av meg eller hva mener dere? 

Nei. Du gjorde det rette. Han her er tydeligvis bare ute etter sex. Han respekterer ikke deg. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Nei. Du gjorde det rette. Han her er tydeligvis bare ute etter sex. Han respekterer ikke deg. 

Det var det jeg følte Jeg følte at han manglet respekt. Han var veldig utålmodig. 

Skrevet

Flink var du :) han her er jo totalt ubrukelig så greit å skygge banen. 

Anonymkode: a42e0...244

• Liker 2
Skrevet
Den 6.9.2016 at 8.15, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev på søndag at jeg gikk en tur, og plutselig så sto det at han kjørte avgårde til meg for å treffe meg og snakkes. Jeg ble sjokket fordi jeg ikke hadde fått svart om det var okey. Jeg skrev tilbake at jeg hadde besøk for å få han til å sky banen. Plutselig så skrev han at han var utenfor der jeg bodde, men at han da måtte snu igjen. Og nå var han lei fordi han aldri fikk komme hjem her Men da fikk han svaret: Jeg kjenner deg ikke og jeg vet ikke hvor du bor ennå og du virker useriøs og ute etter sex. 

Han har forsøkt seg på sex med meg på andre date, men jeg avslo. 

Den oppførselen var nå ganske spesiell. Er han utenlandsk? Virker som han ikke kjenner kulturen eller ikke har antenner.

Når han oppfører seg så påtrengende, så må du ikke bruke mer tid på å tenke på han etterpå. Virker som du fortsatt har en interesse for han, og blir usikker på deg selv. Det bør du ikke være. Han er en dust.

Anonymkode: a4f65...d5c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den oppførselen var nå ganske spesiell. Er han utenlandsk? Virker som han ikke kjenner kulturen eller ikke har antenner.

Når han oppfører seg så påtrengende, så må du ikke bruke mer tid på å tenke på han etterpå. Virker som du fortsatt har en interesse for han, og blir usikker på deg selv. Det bør du ikke være. Han er en dust.

Anonymkode: a4f65...d5c

Han var norsk. Bodde 2 timer unna meg. Det som sjokkerte var at jeg spurte om vi kunne treffes i helgen om en test isteden siden han bare spurte om å treffes på kvelden på ukedagene siden han måtte kjøre så langt for å komme til meg. Jeg hadde en magefølelse på at han ville si at han var opptatt i helgen, og det sa han. Jeg holdt kontakten med han og skrev at jeg gikk ut for å trene og hadde en fin fjelltur på søndagen. Bare for å skrive hva jeg holdt på med som dialog i mellomtiden for han skrev om hva han drev på med. Jeg så ikke på meldingene før lenge etter turen og der leser jeg plutselig: " Jeg er på vei til deg allikevel, kjører herfra nå og kommer om 2 timer, snakkes". Jeg tenkter: "herregud så frekkt, han vet jo ikke om hvilke planer jeg hadde den dagen eller noe som helst, har bare møtt han to ganger før". Jeg så at meldingen var sendt for 4 timer siden.. Jeg svarer: "Jeg har besøk". Da skriver han: "Jeg er utenfor hos deg nå, men da reiser jeg hjem igjen". 

Jeg tror lite på at han brukte 4 timer med kjøretur bare for meg. Jeg tror faktisk at han var i området og datet en annen eller et eller annet sånnt noe. Da jeg sa at sønnen min var syk på mandagen så ble han sur for at han ikke kunne komme hjem til meg. Han skrev at nå var det for mange unnskyldninger her. Jeg skrev ( sønnen min er nesten voksen): "vi kan jo ta en spasertur ute en plass istedet". Da svarte han ikke. Jeg slettet profilen min, fordi jeg ble lei hele greien. 

Jeg venter med å date igjen. Orker det ikke. Tar meg en pause, og begynner på igjen når jeg er klar. Jeg har ofte hatt problemer å sette grenser og følge magefølelsen min, men her ser jeg at jeg gjorde lurt i å ikke ta han hjem, og ikke ha sex med han. 

Takk for svar. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Ts,så bra at du ikke lot deg lure,og at du sa fra! Heier på sånne som deg,og jeggu godt å se etter å ha lest om alle som dessverre er mer naive,godtroende og tar sjanser de innerst inne vet ikke gjør dem godt. Så,ble nesten litt glad av å lese dette,og jeg ser ikke hvorfor du skal slutte å date,for du virker til å kunne sette grenser og vet hva du vil. Og du,det fins jo menn som er mer seriøse vet du :-)

Skrevet
11 minutter siden, NotNaomi skrev:

Ts,så bra at du ikke lot deg lure,og at du sa fra! Heier på sånne som deg,og jeggu godt å se etter å ha lest om alle som dessverre er mer naive,godtroende og tar sjanser de innerst inne vet ikke gjør dem godt. Så,ble nesten litt glad av å lese dette,og jeg ser ikke hvorfor du skal slutte å date,for du virker til å kunne sette grenser og vet hva du vil. Og du,det fins jo menn som er mer seriøse vet du :-)

Jeg føler det samme: det er nesten en lykkehistorie med happy ending. Faktisk. Jeg synes at denne mannen er frekk som holdt på sånn. Han eide ikke folkeskikk og det er viktig å sette grenser. Bedre å være alene enn å ha sex med kvalme menn som bare er ute etter å leke seg, og samtidig lyver seg frem, og ikke eier respekt og folkeskikk. 

Jeg har vært uheldig med menn. Og er veldig sårbar for avvisninger. Men nå har jeg lært meg litt mer om det å sette grenser. Jeg har gått på smell før etter at jeg ikke fulgte magefølelsene. Pga at jeg er sårbar for avvisninger så tar jeg en pause fra dating. Jeg føler egentlig at dette med han fyren ga meg selvtillit, for jeg fikk gå mens jeg hadde selvtilliten i behold. Han hadde foreslått å komme hjem til meg mange ganger, men ble utålmodig. Egentlig er det han som ble avvist for han fikk ikke et tredjetreff med meg, og jeg avviste han da han ville ha sex på andre date. 

Lykkehistorie ja ! :) 

• Liker 1
Skrevet

kjempebra du fulgte magefølelsen! Den burde folk lytte til oftere!

Denne mannen hørtes skummel ut, med ugreie hensikter. Det er ikke normal oppførsel, han hørtes ikke helt i vater ut. 

Tommel opp!

Anonymkode: 0de3d...c7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...