Gå til innhold

Ting som får deg til å sveipe venstre på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp laget meg Tinder for første gang og synes det er veldig gøy. Tror jeg har sett en lignende tråd før men starter en ny i håp om å få lese noe morsomt. Rett og slett bare ting som får deg til å sveipe venstre/trykke nope med en gang!

Jeg kan starte litt:

-Om han heter Jens, Patrick, Kim, Ronny, Joachim eller de fleste dobbeltnavn. Aner ikke hvorfor men det er bare nei:fnise:

-Om han har Ralph Lauren- eller Gant-skjorte, klokke som "tilfeldigvis" er med på bildet eller et vin/champagneglass i hånden.

-Bilde av en kropp uten ansikt, bilde av bil eller fisk eller bare et gruppebilde hvor man ikke skjønner hvem personen er.

-Hvis han har bilde av russelogoen sin.

-Snapchatfilter, screenshot fra snap eller bilder med kjendiser

-Stygge solbriller

Anonymkode: 21e4b...092

• Liker 6
Skrevet

Jeg er en slik person som aldri burde laste ned Tinder, fordi jeg sveiper kun til venstre. Uansett hvor søt og grei duden virker. Fordi jeg frykter kleinheten som oppstår om jeg skulle sveipe høyre, han sveiper høyre også ingen samtale eller dødsklein samtale og jeg hadde ikke vært tøff nok til å dratt på date uansett.. :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Sure feite menn. Og de er det mange av :o hvorfor kan de ikke se at det er lite sjarmerende med folk som hater seg selv og livet. Hva med å slanke seg og gjøre ting som gjør en glad? Fader heller. Jeg blir jo nesten suicidale av å se bilder av alle disse sure mannfolka. 

Og Kjekke Kjekkesen går til venstre i en rasende fart. De med stiv snipp og et påtatt ego på størrelse med et høyhus. De er så selvopptatte og selvhøytidelige at de aldri noen sinne har rom for en dame. Dama er kun en accesorie. 

Og sexdyra går ut. De som viser kuken på en subtil måte og kassa uten blygsel. De har kun en kuk og tilby. Sikkert gøy for en gang eller to men himmel og hav for en kjedelig personlighet. Og man blir lei av menn som påstår hver eneste sexakt må inneholde trippel flikk flakk og umenneskelige stillinger. Hver akt er en konkurranse i vanskelighetsgrad. Hva med en kjapp en? 

Og så har man jo litt vondt av han som du ser fortsatt bor hjemme hos hu mor. Han som er så sosialt på bærtur at det er som å se en bilkrasj i sakte film. Man synes jo synd på han (og kan fort se for seg det trollet av en mor han har) og får nesten lyst å sveipe høyre. Men siden man ikke leter etter en pleiepasient men partner så forsvinner han rett vest. 

Oj holdt på å glemme biffen. Det sier seg selv hvorfor han ikke er aktuell. Antydning til bifftendenser og hadebra. 

Ergo få menn igjen :P men heller ingen mann enn et sånt tilfelle. 

Anonymkode: dda3e...cd6

• Liker 4
Skrevet

- De som har studert på "livets skole"
- Store tribalstatoveringer (jada jada, jeg var også ung og dum en gang, men ikke SÅ dum)
- De som eier en rottweiler, staffe, amstaff, dogo, etc. Flotte hunder, men sjeeeeeldent at en fyr har hunden fordi han har satt seg inn i rasen og bruker den for det den er avlet for. De skal bare ha hundene for å se tøffere ut.
- Toppturbilder i jeans. Herregud da mann, man går ikke til Kjerag i dongribukse.
- Bilder tatt i speilet på badet, gjerne i bar overkropp
- Bilder der han er med en jente, med mindre det er spesifisert i teksten at det er søstra han.
- Alle fyllebilder
- En eller annen klein tekst på engelsk i profilen ala "if you can't handle me at my worst..."
- En tekst som lyser "livets skole": Eg liker og kose meg og nyta live med gode venner som er altid med på og ta en fest men kan også kose meg på sofaen.

Kommer ikke på mer i farten...

• Liker 21
Skrevet

- De fleste BI-studenter
- Alle mulige tegn på at de kun ser etter ONS (bar overkropp, subtile penisbilder, tekst om at de "ser etter ei å leke med" eugh)
- Bilde med annen jente, bryr meg ikke om det "bare er ei venninne".. synes man kan droppe såpass når man ser etter dame
- Profiltekst som er helt lik alle andre sin "liker trening, venner og reise" o.l.
- Nesten alle nordmenn

Men nå er jeg ikke så interessert i å treffe noen på Tinder uansett. Har vært på et par dater, og har innsett at jeg blir mye mer tiltrukket av ting man ikke får fram gjennom Tinder, som hvordan han lukter, stemmen hans, små nyanser av personligheten som de ikke vet om selv en gang. De fleste menn jeg har vært forelsket i, hadde jeg aldri sveipet til høyre på Tinder, og jeg har aldri virkelig falt for en Tinder-mann.

Skrevet

Åh, det er så mange ting. Hovedsaklig mindre pene, tjukke, svensker, ikke-etnisk norske, de som åpenbart lyver på alderen sin, kvinner (ja, hvordan de lurer seg inn i mitt søk vet jeg ikke), nakne kropper, profiler med kun ett bilde (og da helst uten synlige øyne), bilder som avviker veldig slik at man enten mistenker de for å ha mange år mellom eller at de bruker andres bilder, kjente jeg ikke er keen på, playere (som man vet om), de man vet har vært bortpå venninna.

And the list goes on and on... 

Anonymkode: cf69c...3ef

Skrevet

- Bilder av barn. Ikke fordi han ikke kan ha barn, men fordi det å poste bilder av egne eller andres unger på en sjekke-app vitner om svært dårlig vurderingsevne. 

- Bilder av neddopede kattedyr. Harry og dårlig dyrevelferd. 

- Bilder med jente/r. Er det dama di eller prøver du bare å vise en slags sosial verdi du lærte på sjekkekurs?

- Bare gruppebiler. Hvem pokker er du av dem?

- Biler/motorsykler. Er det alt du har å trekke damer med?

- Mer enn to bilder med nøyaktig samme ansiktsuttrykk, vanligvis selfier. 

- Sykkel/treningsbilder som gir "mellomleder tar birken" vibber. 

Anonymkode: e02d3...0af

• Liker 12
Gjest PetterPanne
Skrevet

LOL

Denne tråden burde klistres på toppen av dette forumet, som en påminnelse om hvorfor ingen menn får noen treff. Damer, leser dere hva dere skriver eller?

Jeg dør her.

Men for å svare TS: Jeg sveiper ikke til venstre. Nettopp fordi jeg vet at dere kun sveiper til venstre. Er ikke vits å ødelegge oddsene sine, eller?

Skrevet

Hvis jeg får en fæl følelse av at det er "ingen hjemme" i øynene.. som er sånn 95% minst. its all in the eyes.

Anonymkode: 27946...351

• Liker 2
Skrevet

Nå er Tinder ganske utenkelig for min del. Blir altfor overfladisk. Man får ikke inntrykk av det som virkelig betyr noe.

MEN, om jeg nå hadde denne appen, ville det nok vært:

- Sminkedokker. Joda, sminke kan være fint, men alt med måte.

- Barnebilder/dyrebilder. Det er DEG jeg vil date. Ikke barna dine, eller bikkja/katta.

- Partybilder. 

- Bilder sammen med menn. Fremdeles deg jeg vil date. Ikke fortiden din.

- Null tekst eller totalt intetsigende tekst i profilen.

- Bilder der hun ser sur og grinete ut. Smil, for pokker!

- Duckface. Sorry. Takler det ikke.

• Liker 3
Skrevet

- Ingen tekst

- At de skriver de er hovedsaklig ute etter sex, ikke et forhold

- Bilder med barn

Anonymkode: 49f61...b66

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

- Ingen tekst

- At de skriver de er hovedsaklig ute etter sex, ikke et forhold

- Bilder med barn

De trenger kun skrive at de har barn, la barna få slippe å være på tinder :( Jeg syns det er stusselig når menn har bilder av barna sine, enten som profilbilde eller generelt på tinder. Det er ok at du har barn, men ikke tro at det er et sjekketriks å vise hvor fine de er... 

• Liker 2
Skrevet

Alenemødre (sorry)

Oversminkede jenter med/uten andefjes

Snapchatfilter

Jenter uten andre interesser enn å være utendørs

Overvektige jenter

Ting som går til høyre:

Sjarm, egenart, utdanning og personlighet sammed med et utseende som er litt over gjennomsnittet. Synd disse jentene ikke føler det samme om meg! :P

Anonymkode: a946c...f61

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De trenger kun skrive at de har barn, la barna få slippe å være på tinder :( Jeg syns det er stusselig når menn har bilder av barna sine, enten som profilbilde eller generelt på tinder. Det er ok at du har barn, men ikke tro at det er et sjekketriks å vise hvor fine de er... 

Ja det mener jeg og. Han kan godt ha barn og skrive det i teksten, men jeg synes ikke bilder av barn har noe å gjøre på en slik app.

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Gruppebilder. Hundebilder. Bilder av barn eller seg selv som barn. Fitnessdamer. Duckface. Tattoveringer som gjør at man ser ut som en kladdebok. Motosykkel. Bilder av landskap.

Annonse
Skrevet

Dersom hun har barn

Dersom hun ikke er slank

Dersom hun ikke har et pent ansikt

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten et lite under at det blir matcher der inne, og i hvert fall at noen matcher ender med forhold :P For det første skal man si "ja" eller "nei" til et bilde, det i seg selv er jo håpløst all den tid man kan perfeksjonere bildet av seg selv, eller bli avvist fordi man har på seg feil genser. Så skal man videre bli kjent med personen gjennom å chatte sammen. Personen kan fritt fremstille seg selv akkurat slik han/hun vil, for ikke å snakke om at man tar vekk de filtrene man ellers har når man snakker face to face. Når tiden er inne for en date, risikerer man jo å møte en person som er alt annet enn slik han/hun fremstilte seg. Hadde det vært irl hadde man jo visst på 1, 2, 3 at her er det ingen kjemi, den perfekte fremstillingen var manipulert, mens den feile genseren man avviste momentant? tidenes fyr!   

• Liker 2
Skrevet

Folk som tar tinder alt for seriøst. Sveiper rett videre ass. 

Det betyr at du er en overfladisk cunt og jeg har ikke tid til sånt i livet mitt 

Skrevet (endret)

Dette var en festlig tråd. Nå er ikke jeg på Tinder (yet), men man vet jo alikevel:

1. Halvtykk, eldrende, egentlig utflytende, ubestemmelig mannsfasong, da vanskelig å se da bildet alltid er litt kornete/uskarpt/falmet og tatt i litt rar vinkel da HELE motorsykkelen, hjelmen, kjørestøvlene, kjøredressen (som i beste fall kan skape en illusjon om at det harmoner i størrelsesforholdet mage/skuldre), fjellet bak, veien, og fjorden bortenfor må med. Kanskje også hunden. Den kan tilogmed ha et lite trekantet skjerf rundt halsen. Ikke helt ulikt sin eiers. Tittel: Gutta Bikers (Bruno og ego) på guttetur til alpene 2011.

2. Som over. Bare tråsykkel. Sykkelhjelm. Trang sort sykkelbukse. Ved siden av sykkel. Så "den" synes. Tittel: Gutta Bikers (Bruno og ego) på hjula gjennom Nederland på 11 t og 47 min, juli 2011.

3. Bilde av hytta. Med en ubestemmelig fasong bitteliten og ugjenkjennelig foran. Tittel: Kos i hytteveggen, og flagget til topps! Alltid godt humør!

4. Felllesbilde fra samling på jobben. Med nøkkelkortet rundt halsen.

5. Bilde fra den ene seilturen du var med på. I full våtdrakt. Tittel: På bøljan blå!

6. Med sjampisen og blåblazern og dølle solbriller. I motlys. Tydelig ganske skitings sånn rundt 12-13 tiden. Flagg og russ i bakgrunnen.

7. Bar overkropp og sjampis. Tittel: Bella-Barca-Biza 2014

8. Birken

9. Bilen og deg. Bilen deg og hunden. Bilen deg og dame. Alt annet kan byttes ut. Bortsett fra bilen.

10. Gutta på tur. Enten det er i Amazonas, Nairobi, Gaza, Normarka, Pub-til-pub, Nato-delegasjonen på vei til toppmøte, sjampissputing fra russebuss, sjampis på svenskekysten. Alt som heter gutta på tur.

Mer? ;)

Endret av MinkenFox
  • Liker 7
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...