Gå til innhold

Hvilken interiør møbel/detalj elsker du i et hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Georg Jensen sine cobra gulvlysestaker, Brunstad stream sofa med sting stolene, TV benk som henger på veggen(Skovby sin), stor dobbel dusj, alessi vask og toalett m.m 😃 Hva elsker du?

Anonymkode: 5c48d...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset min har en "detalj" som jeg liker godt. Stuetaket består av 6- 7 meter lange eikepanel. Alle er i full lengde ikke en eneste er skjøtet. I tillegg heller taket ca 5 grader. Høyest ut mot hagen med store vinduer.

De som bygde huset hadde en god arkitekt og nok mye penger.

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker store vinduer i stuen slik at lyset kan flomme inn. Her jeg bor nå,så liker jeg veldig godt at det er åpent mellom gang og resten av leiligheten,pga alt lyset .

Skrevet

Jeg elsker hjem med andre farger enn grått, beige og hvitt på veggene. 

Anonymkode: ee655...c81

• Liker 6
Skrevet

Jeg digger bolia sofaer- gjærne i grått. Kahler design, både vaser og hus! Elsker veggord og drivved stiger med lysslynger surret tilfeldig rundt. Høyglanset kjøkken 😍

Anonymkode: ea919...506

• Liker 6
Skrevet

Gasspeiser med vinduer så ilden er synlig fra begge sider. 

Skrevet

Malte tregulv, fin fargepalett og treverk som tilfører varme.  Noen kule, litt stramme lamper skader heller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker mid century modern, men det må være i en balanse med litt mer moderne møbler og orginal kunst på veggene. Ikke for "stylet", det må ha personlig preg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker godt at jeg har et stort vindu i stuen og at vinduskarmene går litt ut slik at jeg får plass til lysestaker/pyntegjenstander. 

Skrevet

Peisovn! Vi byttet ut gammel åpen peis med moderne peisovn, dyrt men for en forskjell! Nettere, penere,varmere med mindre ved. Stor kosefaktor. Elsker den.

Anonymkode: 33abf...087

Skrevet

En benkplass ved vinduet. Gjerne at vinduet støter litt ut, eller at resterende vegg på begge sider er plassert litt fremfor vinduet. Å sitte der med pledd når det regner og er helt bekmørkt... Helt fantastisk. 

Anonymkode: 55014...caf

• Liker 2
Skrevet
Den 6.9.2016 at 12.12, AnonymBruker skrev:

Jeg digger bolia sofaer- gjærne i grått. Kahler design, både vaser og hus! Elsker veggord og drivved stiger med lysslynger surret tilfeldig rundt. Høyglanset kjøkken 😍

Anonymkode: ea919...506

:laugh::fnise: altså som hele resten av norge - med unntak av de som skriver i "ting vi hater.." tråden.

Anonymkode: 33abf...087

• Liker 8
Skrevet

Lampene fra Kartell...aller helst de transparante. De går til stort sett alt..utenom furuhelvete :fnise:

Skrevet

Det som helst fanger interessen min i et hjem er kunsten, og med kunst mener jeg altså ikke masseproduserte bilder fra IKEA eller de siste trendbildene fra diverse interiørblader. 

Skrevet (endret)

Lamper. Elsker lamper som gir fin lyseffekt. Hva slags lampe spørs på resten av interiøret (har nettopp kvittet meg med en flerfarget lysekrone da den ikke passer i stilen slik jeg vil ha det nå - men jeg elsket den der vi bodde før). 

Kjøpte ny i dag, og jeg klør i fingrene etter å få hengt den opp. Men først må ledning sentreres samt skal ha dimmer. Gleeeder meg! :)

Endret av Sobril
Skrevet

Innebygde/plassbygde hyller, nisjer og garderobeskap. 

Anonymkode: 7baed...444

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i dette her supermoderne interiøret som kahler osv. Det jeg elsker i et hjem er personlige gjenstander og preg som får det til å føles nettopp som et hjem. Når det blir for moderne og mainstream så føler jeg ikke at det er noe særlig hjemmekoselig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...