AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg skal melde meg inn i et nytt senter. Er det noen som har erfaring med Fresh fitness eller EVO? Jeg ønsker å benytte meg av personlig trener. Samtidig vil jeg delta på gruppetimer. Men Fresh fitness har bare sånn gruppetime på video? Anonymkode: 8abe5...08b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Fresh Fitness har masse livetimer også, bare sjekk timeplanene på freshfitness.no. Jeg trives veldig godt der Anonymkode: e8c5e...e74
OppNedPåAlt Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 EVO er litt mer et PT gym. Sist jeg var medlem der hadde de ikke gruppetimer. MEN de hadde fantastisk flott og nytt utstyr og lite folk. Jeg liker ikke å trene med folk, så det passet meg ypperlig.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal melde meg inn i et nytt senter. Er det noen som har erfaring med Fresh fitness eller EVO? Jeg ønsker å benytte meg av personlig trener. Samtidig vil jeg delta på gruppetimer. Men Fresh fitness har bare sånn gruppetime på video? Anonymkode: 8abe5...08b Evo har ingen gruppetimer i hele tatt Anonymkode: be09f...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå