AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg har vært singel hele livet, har datet noen få gutter og gått til sengs med mange "tilfeldige" gutter. Jeg er et følelsesmenneske som fort blir betatt av en fyr, men jeg har aldri tillatt meg selv å bli skikkelig forelsket i frykt for å ende opp såret. For ca. 1 mnd datet jeg en fantastisk gutt, og sakte men sikkert begynte jeg å kjenne på noe som lignet på forelskelse, jeg begynte å tillate meg selv å føle noe. Jeg ble nervøs for hver gang jeg skulle møte han, smilte fra øre til øre hele tiden. Men jeg klarte aldri å "slippe" følelsene helt ut ,og jeg endte opp med å skyve gutten unna meg og mistet han. Jeg savner han vannvittig mye, og er nå redd for at jeg aldri vil få den følelsen for noen igjen. Jeg er redd jeg ikke klarer å tillate meg selv å få følelser for noen igjen. Jeg er redd jeg vil bli eller har blitt en person som ikke kan føle noe for noen. Alt jeg ønsker er nærhet og trygghet fra en person som elsker meg og som jeg vil elske tilbake. Men jeg er redd den personen ikke finnes. Jeg bærer på mange følelser inni meg, men jeg klarer tydeligvis ikke vise dem, og ender med å skyve alle vekk. Noen som har noen erfaringer med det samme? Er jeg blitt følelsesløs og emosjonelt ødelagt? Anonymkode: 740c4...085
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel hele livet, har datet noen få gutter og gått til sengs med mange "tilfeldige" gutter. Jeg er et følelsesmenneske som fort blir betatt av en fyr, men jeg har aldri tillatt meg selv å bli skikkelig forelsket i frykt for å ende opp såret. For ca. 1 mnd datet jeg en fantastisk gutt, og sakte men sikkert begynte jeg å kjenne på noe som lignet på forelskelse, jeg begynte å tillate meg selv å føle noe. Jeg ble nervøs for hver gang jeg skulle møte han, smilte fra øre til øre hele tiden. Men jeg klarte aldri å "slippe" følelsene helt ut ,og jeg endte opp med å skyve gutten unna meg og mistet han. Jeg savner han vannvittig mye, og er nå redd for at jeg aldri vil få den følelsen for noen igjen. Jeg er redd jeg ikke klarer å tillate meg selv å få følelser for noen igjen. Jeg er redd jeg vil bli eller har blitt en person som ikke kan føle noe for noen. Alt jeg ønsker er nærhet og trygghet fra en person som elsker meg og som jeg vil elske tilbake. Men jeg er redd den personen ikke finnes. Jeg bærer på mange følelser inni meg, men jeg klarer tydeligvis ikke vise dem, og ender med å skyve alle vekk. Noen som har noen erfaringer med det samme? Er jeg blitt følelsesløs og emosjonelt ødelagt? Anonymkode: 740c4...085 Ikke hvis du jobber med deg selv, men det er viktig at du tør. Kan du ikke kontakte denne gutten igjen? Anonymkode: 0c8ff...b24
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Jeg sendte han et brev hvor jeg forklarte meg litt, men jeg regner ikke med å få noe respons på det. Og det skjønner jeg. Men vanskelig å gå videre når han var den første som virkelig har "sett" meg og nesten klarte å komme gjennom skallet. Og akkurat i det jeg følte meg trygg nok til å åpne meg og vrenge sjela mi til han kuttet han kontakten. Noe som gjør det enda vanskeligere å skulle slippe noen inn på seg igjen. Anonymkode: 740c4...085
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte han et brev hvor jeg forklarte meg litt, men jeg regner ikke med å få noe respons på det. Og det skjønner jeg. Men vanskelig å gå videre når han var den første som virkelig har "sett" meg og nesten klarte å komme gjennom skallet. Og akkurat i det jeg følte meg trygg nok til å åpne meg og vrenge sjela mi til han kuttet han kontakten. Noe som gjør det enda vanskeligere å skulle slippe noen inn på seg igjen. Anonymkode: 740c4...085 Det syns jeg er modig og bra gjort av deg, men vet du om han har fått brevet? Sikker på du skrev riktig adresse osv? Hadde blitt stressa for det selv. Hvis han er en fantastisk fyr, så vil jeg tro han svarer Anonymkode: 0c8ff...b24
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det syns jeg er modig og bra gjort av deg, men vet du om han har fått brevet? Sikker på du skrev riktig adresse osv? Hadde blitt stressa for det selv. Hvis han er en fantastisk fyr, så vil jeg tro han svarer Anonymkode: 0c8ff...b24 Ganske sikker på at jeg skrev riktig adresse, men nei, jeg vet ikke om han har fått det. Noe som selvsagt er litt dumt, men tror jeg hadde blitt mer stresset om jeg visste at han hadde fått det, men ikke svart. Ønsket å sende et brev, slik at han ikke skulle føle seg presset til å svare. Ville bare at han skulle vite hvor mye jeg satt pris på han. Anonymkode: 740c4...085 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at jeg skrev riktig adresse, men nei, jeg vet ikke om han har fått det. Noe som selvsagt er litt dumt, men tror jeg hadde blitt mer stresset om jeg visste at han hadde fått det, men ikke svart. Ønsket å sende et brev, slik at han ikke skulle føle seg presset til å svare. Ville bare at han skulle vite hvor mye jeg satt pris på han. Anonymkode: 740c4...085 Dere har ingen felles bekjente du kan høre med om han har sagt noe rundt hvorfor han kuttet kontakten da? Eller som vet om han fremdeles er singel? Jeg syns uansett du bør ta kontakt når du føler såpass sterkt for han, men det gjør det kanskje litt tryggere hvis du kan få litt info om hvor han står først Anonymkode: 9b5ab...ba5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #7 Skrevet 8. september 2016 Her må du bare kjøre på! Bit tenna sammen å sørg for å få kontakt med han igjen! Faen da.. Her er det ikke du som kjemper for noe uoppnåelig. Det var du som dreit deg ut litt bare og nå må du stå opp på beina igjen!! Det kan hende det gjør vondt hvis det ikke går som det skal men sånn er det. Satse for å vinne! og mest sannsynlig ut fra det du skriver så har du jo god sjans. Good luck <3 Anonymkode: b8c8c...00d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #8 Skrevet 8. september 2016 Hvis han ikke har svart så bør du la han være i fred nå. Anonymkode: 10ad4...1b7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #9 Skrevet 8. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her må du bare kjøre på! Bit tenna sammen å sørg for å få kontakt med han igjen! Faen da.. Her er det ikke du som kjemper for noe uoppnåelig. Good luck <3 Anonymkode: b8c8c...00d Han kuttet jo kontakten med henne. Hun har også kontaktet han i etterkant. Hun bør gå videre! Anonymkode: 10ad4...1b7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #10 Skrevet 8. september 2016 Jeg har ikke fått noe svar, noe som jeg ikke hadde regnet med heller. Grunnen til at jeg skrev brevet var ikke for å "be" han om å gi meg en ny sjanse, men for å takke han for at han "så" meg, og ikke bare utseende mitt. Selvfølgelig hadde jeg satt pris på en ny sjanse hos han, men jeg velger å tenke at om jeg møter en som er like bra, vil jeg være klar for han, og lært at jeg ikke skal skyve han vekk på samme måte. Anonymkode: 740c4...085
Mr.Woman Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kuttet jo kontakten med henne. Hun har også kontaktet han i etterkant. Hun bør gå videre! Anonymkode: 10ad4...1b7 Ja greit da. Tenkte det var hun som skøyv han helt unna seg ved å gå. Men hvis hun skøyv han så mye unna seg at han gikk.. Det kan fortsatt være at han tok et smart valg å gikk for å spare seg selv da og at han fortsatt har følelser. Derimot hvis det er lenge siden du sendte brevet og du ikke har fått svar da er ting annerledes.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 Jeg var også såpass følelsesmessig skadet at jeg ikke våget å kjenne på kjærlighet og pushet vekk alle som prøvde å gi meg noe slikt. Traff også en person som utfordret meg på det og så tvers gjennom meg på det og forsto meg. Er så takknemlig for det han ga meg... Litt kjærlighet, ts, og forståelse, er alt som skal til! Men du må gå videre og ta vare på det du har lært. Anonymkode: 18cf1...97a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også såpass følelsesmessig skadet at jeg ikke våget å kjenne på kjærlighet og pushet vekk alle som prøvde å gi meg noe slikt. Traff også en person som utfordret meg på det og så tvers gjennom meg på det og forsto meg. Er så takknemlig for det han ga meg... Litt kjærlighet, ts, og forståelse, er alt som skal til! Men du må gå videre og ta vare på det du har lært. Anonymkode: 18cf1...97a Man bør jo ikke bare gå videre når han har kjempet såpass mye for henne som hun sier, og hun vil gi det en ny sjanse. Hun bør si fra slik at han vet hun ønsker en ny sjanse 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fått noe svar, noe som jeg ikke hadde regnet med heller. Grunnen til at jeg skrev brevet var ikke for å "be" han om å gi meg en ny sjanse, men for å takke han for at han "så" meg, og ikke bare utseende mitt. Selvfølgelig hadde jeg satt pris på en ny sjanse hos han, men jeg velger å tenke at om jeg møter en som er like bra, vil jeg være klar for han, og lært at jeg ikke skal skyve han vekk på samme måte. Anonymkode: 740c4...085 Kan du ikke høre om han har fått brevet? Virker merkelig å ikke skulle svare på et sånt type brev, så for meg høres det ut som han ikke har fått det Anonymkode: 0c8ff...b24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå