AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg og min samboer er 31 år og forsøkt å bli gravid i 9 måneder. Jeg har fortalt blant annet de nærmeste vennene mine samt mamma om prøvingen. Vi tenker mye på det, og håper at vi skal lykkes hver eneste syklus. Ting tar tid, men da synes jeg at det er godt å snakke om det. Jeg vet at dersom en evt. spontanabort så ville jeg ha fortalt det til de uansett. Hva gjør dere som har vært prøvere en stund- holder dere det for dere selv, eller prater dere om det? Anonymkode: 97a47...3fc
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Ingen har noe med det. Det er intimt og personlig så velger å holde det for oss selv. Anonymkode: 3ef7f...9b2 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Vi har vært prøvere i ca 1.5 år. Jeg har delt det med 4stk som jeg stoler 100% på. Vi skal ha prøverør etterhvert, og jeg synes det er fint å ha et lite utvalg som jeg kan snakke med utenom samboer. Mamma får ikke vite det, og det er fordi jeg ikke orker det.... Jeg tenker at dersom du føler at det er riktig å si det til noen, så gjør du det. Samboer har valgt å ikke si noe til noen.. Anonymkode: 24c74...1cd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Det er kun noen få jeg har fortalt det til. Familien og folk generellt forventer nok at det skal skje noe snart. Heldigvis få som har spørt oss om dette tema.. Anonymkode: d852c...ceb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #6 Skrevet 5. september 2016 Forteller det ikke til noen. Jeg syntes ikke det er noe "godt" å snakke med andre utenforstående om av våre kropper ikke får til å reprodusere seg Anonymkode: 22c23...d29 2
Gjest Theakri Skrevet 5. september 2016 #7 Skrevet 5. september 2016 Har fortalt det til de nærmeste venninnene mine, men ikke noen andre. Synes det er litt gøy å høre på venninnene mine, de sitter å forklarer at de skal begynne prøvingen i Mai 2017 for da får de babyen i februar ish, og jeg sitter bare å tenker for meg selv; jaja, jeg ville ha august baby, her sitter jeg snart ett år senere uten og ha blitt gravid en gang
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Er det egentlig noe å fortelle da? Det eneste du egentlig sier er at du og kjæresten har mye sex om dagen fordi dere vil ha barn. Anonymkode: c4030...31b 1
Snip Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 (endret) Jeg fortalte det til min mor. Ikke fordi jeg ville fortelle henne det, men fordi hun alltid spør om jeg er gravid hvis jeg er trøtt eller syk. Jeg var så lei at hun alltid spurte. Det er et sårt tema. Endret 5. september 2016 av Snip 1
Frostrose Skrevet 5. september 2016 #10 Skrevet 5. september 2016 Jeg har fortalt det til 2 stk. Måtte dele gleden. De fleste vet at jeg bare har ventet på at mannen skulle bli klar.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 Da vi prøvde først så visste ingen det, men jeg fortalte det til mamma da vi ble gravide og jeg fortalte til en venninne pga vi skulle ut og reise, Men vi mistet i MA så jeg måtte isteden på sykehuset og ta cytotec. Nå så vet jo da mamma og en venninne at vi har prøvd en gang, men jeg har ikke sagt noe om at vi prøver igjen (det har gått over ett år siden aborten). Jeg ønsker ikke å snakke med noen om det, både i tilfelle det ar lang tid og i tilfelle vi blir gravide fordi jeg ikke ønsker å dele gleden med noen før jeg vi er litt lengre på vei så den største faren for å miste er over. (Selvfølgelig vil det jo alltid være en fare..) Anonymkode: 10c94...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå