Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva hovedformålet med tråden din er. Jeg tar utgangspunktet i trådtittelen samt de første avsnittene. Når det gjelder å unngå å hilse på bekjente, er det fordi du ikke vil slå av en prat om temaer angående hvor langt man har kommet i livet og lignende? Hvis det er dette det dreier seg om kan du jo bare hilse, smile samt si du ikke har tid til å slå av en prat, men at det var hyggelig å se dem. Eller er det mer angstpreget? 

Får du forresten hjelp av en fagkyndig med disse tankene? 

Jeg synes for øvrig det ikke er noe galt i å ikke være så fryktelig omgjengelig i alle settinger man kommer ut for. Det viktigste er jo at du trives med den du er med familie og venner. For meg høres det litt som at du må senke forventningene dine til deg selv. Det er helt klart viktig at du tar tak i de sidene du ikke trives så godt med, men samtidig er det helt akseptabelt å ikke være helt i tråd med samfunnets bilde av hvordan man skal være. Dersom man har dette som målfigur er det nok vanskelig å akseptere seg selv for den man er. 

Anonymkode: aa262...7b1

Skrevet

En liten oppmuntring: Chandler tenkte han var på vei til å bli som Mr. Heckles, og se hva som skjedde med han. En flott kone og gode venner.

Anonymkode: 3dd65...472

• Liker 1
Skrevet

Ah jeg kjenner meg så mye igjen i innlegget ditt...på mange måter er vi veldig like.

Men jeg var dårligst i klassen på barneskoøen og endte opp med masrergrad (ikke at det er noe å skryte av) jeg har hus og mann, fine ferier osv...

Men likevel kjenner jeg meg godt igjen, for poenget er ikke egentlig hva man har og ikke har. Det går på SELVFØLELSEN... 

Jeg har veldig velykkede venner, så jeg er taperen i gjengen med min vanlige jobb...jeg føler meg litt for feit og blir kvalm av rumpa mi.. I det hele tatt, det hsr alltid vært noe.

Ihvertfallså har jeg også skjult meg hele livet...elsket å flytte nye steder regelmessig der ingen kjenner meg, unngår alle sosiale begivenheter, har nesten ikke venner osv... Livredd for å møte kjentfolk, så jeg handler på matbutikker langt unns osv...

Anonymkode: b8969...fdb

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten oppmuntring: Chandler tenkte han var på vei til å bli som Mr. Heckles, og se hva som skjedde med han. En flott kone og gode venner.

Anonymkode: 3dd65...472

I Tv-verdenen kan alt skje!

Skrevet
4 minutter siden, mann_86 skrev:

I Tv-verdenen kan alt skje!

Det kan det i virkeligheten også, så lenge du tror på det og strekker deg mot det 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt usikker på hva hovedformålet med tråden din er. Jeg tar utgangspunktet i trådtittelen samt de første avsnittene. Når det gjelder å unngå å hilse på bekjente, er det fordi du ikke vil slå av en prat om temaer angående hvor langt man har kommet i livet og lignende? Hvis det er dette det dreier seg om kan du jo bare hilse, smile samt si du ikke har tid til å slå av en prat, men at det var hyggelig å se dem. Eller er det mer angstpreget? 

Får du forresten hjelp av en fagkyndig med disse tankene? 

Jeg synes for øvrig det ikke er noe galt i å ikke være så fryktelig omgjengelig i alle settinger man kommer ut for. Det viktigste er jo at du trives med den du er med familie og venner. For meg høres det litt som at du må senke forventningene dine til deg selv. Det er helt klart viktig at du tar tak i de sidene du ikke trives så godt med, men samtidig er det helt akseptabelt å ikke være helt i tråd med samfunnets bilde av hvordan man skal være. Dersom man har dette som målfigur er det nok vanskelig å akseptere seg selv for den man er. 

Anonymkode: aa262...7b1

Ja, absolutt dette. Jeg vil unngå alt som kan forårsake sammenligninger med andre. Men det er også angstpreget; jeg kan få høy puls og hjertebank hvis jeg ser en person som man normalt skal slå av en prat med. I ren refleks kan det hende at jeg snur meg og går andre veien, før jeg blir sett. Men hvordan jeg reagerer varierer utifra hvordan dagen min er.

Nei, jeg får ingen hjelp av noen fagkyndig.

Gjest Bifftomat
Skrevet

Litt usikker på hvor du vil hen, men får svare på hovedtittelen. Det gidder ikke jeg heller. Jeg har mine venner, og det er nok. Bekjente er bare bekjente 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...