AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Del Skrevet 5. september 2016 Hva pleier dere å gi til foreldrene til bursdag og jul? Ca pris? Noen som har gavetips generelt, til de som har alt? Anonymkode: e6705...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 5. september 2016 #2 Del Skrevet 5. september 2016 Pappa liker alt som har med natur, krig, bil å gjøre. Og så liker han å lese bøker. Derfor prøver jeg å finne en interessant bok han kan lese i som gave. Ellers så går det i klær, ikke så kreativt med andre ord. Mamma er lettere å gi gaver til. Hun har fått det for seg at jeg har veldig bra stilsans, så hun liker veldig godt at jeg gir henne smånips og smykker, da _vet_ hun at det hun får er kult Ellers så har jeg de siste årene prøvd å kjøpe opplevelser til henne. Konserter og lignende som jeg kjøper to billetter til slik at jeg og hun kan dra sammen. Veldig koselig egentlig da jeg bor på andre siden av landet, sjelden vi møtes og da er det alltid trivelig å oppleve noe sammen. Prisen på gavene ligger på 300-600kr, alt ettersom hva jeg har råd til og om jeg synes gaven er verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 5. september 2016 #3 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) dobbel Endret 5. september 2016 av frk91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 5. september 2016 #4 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg gav faktisk min far gave til 20000.- til jul i fjor.. Nå var han i en spesiell situasjon og det gjorde hverdagen hans til en glede den siste tiden han hadde før han gikk bort nettopp. Ellers har jeg normalt pleid å bruke 1000-2000 til dem. Kjøpt det de har ønsket seg fordi jeg har vært mye bedre stilt enn dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luxor Skrevet 6. september 2016 #5 Del Skrevet 6. september 2016 Godt spørsmål. Det kan være en utfordring å kjøpe gave til "den som har alt". Det jeg har pleid å gjøre i sånne tilfeller, er jeg har laget en gavekurv. Kjøp en billig kurv på Jysk i passe størrelse og fyll den med litt av hvert. Selvfølgelig avhengig om mottakeren er mann eller dame. Til en dame ville jeg for eksempel ha fyllt den med en god fuktighetskrem, en liten konfekteske, kvalitets-te, et fint kubbelys. Bare fantasien setter grenser her. Pakk inn hele kurven i cellofan med en fin sløyfe på. Lekker og personlig gave! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå