AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Jeg gjør det i alle situasjoner føles det ut som. Har konstant "uflaks" i ting jeg ikke har noe å si på som konstant gjør livet mitt tyngre enn det burde være eller skikkelig surt/leit. er det noen andre som har det sånn? Føler det aldri tar slutt.. Anonymkode: 7fb00...4f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Om andre også har confirmation bias? Det skjer innimellom Anonymkode: d6443...eea 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 Mulig du bare har en negativ tankegang som gjør at du hovedsaklig legger merke til de gangene det ikke går din vei, og overser de gangene du kommer heldig ut av ting. Anonymkode: 76a77...105
Gjest NotNaomi Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 Kjenner to som har utrolig mye uflaks. Det er sånn at de selv og de rundt kommenterer som "når skjer det neste"og"hva vil gå galt denne gang?" Jeg sa at det er utrolig dumt å kommentere sånn,for jeg tror faktisk tankens kraft påvirker en. At en til slutt tar det for gitt at ting går galt,eller noe negativt vil skje. Uten at det er bevisst,så tror jeg en kan sabotere seg selv og det en gjør. Vet jo ikke om det er rett,men jeg tror det. Selv har jeg veldig mye flaks,og jeg tenker stort sett at "det ordner seg". Hvilket det som regel også gjør. Kanskje du skal prøve å snu tankegangen,og som en annen her skriver : Kanskje du overser de gangene ting går din vei? At du fokuserer på det som går feil? Det er jo noe å tenke over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå