Fiolinisten Skrevet 5. september 2016 #1 Del Skrevet 5. september 2016 Hva pleier dere å ha som tilbehør til blodpølse? Syns det er riktig snadder, men syns det er vanskelig å komme på noe som en kan ha med det. I dag brukte jeg brokkoli, erter og spinat, og det var veldig godt. Ønsker dog å variere litt med tilbehøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #2 Del Skrevet 5. september 2016 Det er veldig godt med appelsinskiver til. Appelsin har en syrlig friskhet som passer godt til den tyngre, fyldige konsistensen på blodpølse. C-vitaminene i appelsinen hjelper også kroppen med å ta opp mer av jernet fra blodpølsa. Anonymkode: c702e...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Del Skrevet 5. september 2016 Rosiner og smult Anonymkode: 25cb7...ebf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Del Skrevet 5. september 2016 Anonymkode: bc6c8...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #5 Del Skrevet 5. september 2016 Bruker bare sirup og rømme 🙂 Anonymkode: f354e...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 5. september 2016 #6 Del Skrevet 5. september 2016 Spiser det sjeldent siden mannen ikkje liker det, men eg liker det med poteter (stekt eller kokt) og f.eks gulrot eller brokkoli. Sjalottløk kan kanskje være godt? Eller asparges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #7 Del Skrevet 5. september 2016 Nypoteter, dampet nykål, og tykke skiver stekt flesk. Anonymkode: 51e9c...cf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Del Skrevet 6. september 2016 Grønnsaker til blodpølse? Aldri vært borti, men det har muligens sammenheng med at jeg ikke er vant med å spise det til middag, hos oss er det kveldsmat og serveres med kun sukker (eller sirup til dem som foretrekker det). Anonymkode: 9f570...9d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Del Skrevet 6. september 2016 blodpølse? fysj ! hva med litt hjernepølse og ryggmarg pølse ? Anonymkode: 39b6e...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 6. september 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 6. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Grønnsaker til blodpølse? Aldri vært borti, men det har muligens sammenheng med at jeg ikke er vant med å spise det til middag, hos oss er det kveldsmat og serveres med kun sukker (eller sirup til dem som foretrekker det). Anonymkode: 9f570...9d8 Jeg er vandt til å ha det til middag, og da er det grønnsaker det går i. Har aldri brukt sirup eller sukker til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 6. september 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 6. september 2016 Jeg skjønner ikke hva dere som sier æsj får ut av å gå inn på et emne som dere åpenbart ikke har noe som helst interesse av. Annet enn å spre kvalme da. Blodpølse smaker ikke mye blod, selv om navnet antyder det. Smaker juleaktig i grunn, med masse godt krydder som minner om jula. Dessuten, det er en av de beste måtene en kan få i seg jern, da retten er proppfull av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 6. september 2016 #12 Del Skrevet 6. september 2016 Vi spiser det med poteter, kålstuing og sirup! Nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 6. september 2016 #13 Del Skrevet 6. september 2016 4 minutter siden, Fiolinisten skrev: Jeg skjønner ikke hva dere som sier æsj får ut av å gå inn på et emne som dere åpenbart ikke har noe som helst interesse av. Annet enn å spre kvalme da. Blodpølse smaker ikke mye blod, selv om navnet antyder det. Smaker juleaktig i grunn, med masse godt krydder som minner om jula. Dessuten, det er en av de beste måtene en kan få i seg jern, da retten er proppfull av det. Det er nellik i blodpølser, er nok derfor du får juleassosiasjoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 6. september 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 6. september 2016 Interessant å se at det er så mye forskjellig som folk bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 7. september 2016 #15 Del Skrevet 7. september 2016 Den Monday, September 05, 2016 at 18.03, AnonymBruker skrev: Bruker bare sirup og rømme 🙂 Anonymkode: f354e...19c Fysj. Blodpølse høres greit nok ut, men sirup? Hvor er spysmilefjeset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 7. september 2016 #16 Del Skrevet 7. september 2016 Min bestemor delte opp blodpølsa og hadde i en søtlig melkespuppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #17 Del Skrevet 7. september 2016 Anonymkode: e844e...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 7. september 2016 #18 Del Skrevet 7. september 2016 3 timer siden, Supersol skrev: Fysj. Blodpølse høres greit nok ut, men sirup? Hvor er spysmilefjeset? Å spise blodpølse uten sirup er for meg 100% uaktuelt. (med mindre noen har et ladd skytevåpen rettet mot meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå