Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg har lenge brukt dermalogica sine milde produkter til ansiktet, men har ikke trivdes helt med de for jeg blir fortsatt veldig oljete i huden utover dagen og får en del kviser. I helga hadde jeg en ansiktsbehandling med produkter fra et merke kalt Voya, som skulle være veldig bra og helt organsik, og de hadde ikke hørt om noen som hadde reagert på det. Jeg kjøpte en rens, en hudkrem og en toner derfra og har egentlig likt produktene godt for de matter ned huden min, men i dag våknet jeg opp med små rød nupper i ansiktet. Jeg kan nesten ikke kjenne de, men de er ganske synlige. De klør ikke og huden føles ikke ubehagelig, så jeg lurte på om det er vanlig/mulig at huden gjør dette fordi den bare må vende seg til produktene? eller er det mest sannsynlig en allergisk reaksjon? håper noen andre også har erfaringer når det gjelder dette :-) har hatt den samme hudpleierutinen i kanskje et år nå, og har vært veldig redd for å prøve nye produkter på grunn av at jeg hadde en kraftig allergisk reaksjon på en krem mot kviser for et par år siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...