Gjest Tristessa Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Hihihi... That guy can't be for real... Hvor i all verden fant du den siden henne? Regner med det ikke er deg, siden den fyren er så glad i "princesses" *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 fikk den som en link av en kamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Hehehe, den er til å le seg i hjel av. Finnes MYE sprøtt i denne verden ja! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juli 2002 #4 Del Skrevet 22. juli 2002 Tja det var noen på kg som for en tid tilbake anklaget meg for å være transe. Av og til blir jeg bare så oppgitt på vegne av enkelte kvinner her... trist og leit at dere ikke har litt bedre representanter egentlig, men vi får gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg er helt enig med deg lily, den hjemmesiden er noe av det værste jeg har sett. Fy faen første gang jeg så den var jeg bøttestein, og jeg lover deg.. jeg var rimelig stein og lattermild, uuuff... husker det holdt på å ta knekken på meg, bokstavelig talt. Å være så stein og gå inn på den hjemmesiden er reinspikka selvmord... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 22. juli 2002 #5 Del Skrevet 22. juli 2002 Fra pålitelige kilder har det fremkommet at Waco egentlig er en jente. Så vet dere det, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå