AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 vi skal ut og reise snart, og har booket fly som går klokken 19.50. Noen som har erfaringer de vil dele? Barnet vårt er straks to år Anonymkode: c1a58...779
Ruccula Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 Vær så snill å ikke gjør dette. Folk på sene fly vil gjerne sove, de orker ikke ungehyl i øret konstant på turen. Det er lettere å overleve dette helvete midt på dagen 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #3 Skrevet 5. september 2016 6 minutter siden, Snublefella skrev: Vær så snill å ikke gjør dette. Folk på sene fly vil gjerne sove, de orker ikke ungehyl i øret konstant på turen. Det er lettere å overleve dette helvete midt på dagen Dette var eneste flyet vi kunne ta, og flyturen er på knapt en time. Jeg var ute etter erfaringer fra andre, ikke sutring fra en som ikke liker barn på fly. Barnet vårt er veldig grei, og har aldri grått på fly (vi har reist mye!) så jeg er overhodet ikke bekymret for gråting osv. Anonymkode: c1a58...779 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #4 Skrevet 5. september 2016 7 minutter siden, Snublefella skrev: Vær så snill å ikke gjør dette. Folk på sene fly vil gjerne sove, de orker ikke ungehyl i øret konstant på turen. Det er lettere å overleve dette helvete midt på dagen Bare en ting til. Folk på sene fly vil sove? Jeg får ikke sove på natten hvis jeg skal sove fra 20-21 på flyet... Anonymkode: c1a58...779 3
Ruccula Skrevet 5. september 2016 #5 Skrevet 5. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dette var eneste flyet vi kunne ta, og flyturen er på knapt en time. Jeg var ute etter erfaringer fra andre, ikke sutring fra en som ikke liker barn på fly. Barnet vårt er veldig grei, og har aldri grått på fly (vi har reist mye!) så jeg er overhodet ikke bekymret for gråting osv. Anonymkode: c1a58...779 Jeg tenkte det var snakk on en lengre overnatts flyvning. Når det kommer til en time spiller det ingen rolle. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 En flytur på en time - da er det helt irrelevant hvilken tid på døgnet det er, mener jeg også. En toåring er jo tross alt såpass stor at det sikkert er spennende å fly, kan ha med leker/ipad som får tida til å gå, spise et enkelt måltid, og vips er dere framme. Anonymkode: 8b1d0...887 1
piaisabella Skrevet 6. september 2016 #7 Skrevet 6. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En flytur på en time - da er det helt irrelevant hvilken tid på døgnet det er, mener jeg også. En toåring er jo tross alt såpass stor at det sikkert er spennende å fly, kan ha med leker/ipad som får tida til å gå, spise et enkelt måltid, og vips er dere framme. Anonymkode: 8b1d0...887 Jeg mener det samme.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #8 Skrevet 6. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare en ting til. Folk på sene fly vil sove? Jeg får ikke sove på natten hvis jeg skal sove fra 20-21 på flyet... Anonymkode: c1a58...779 20-21 er heller ikke et sent fly Anonymkode: 941c4...23f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #9 Skrevet 6. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bare en ting til. Folk på sene fly vil sove? Jeg får ikke sove på natten hvis jeg skal sove fra 20-21 på flyet... Anonymkode: c1a58...779 Jeg skal på fly om noen dager....første flyet er vel 10 timer, og flyet går kl 22 Anonymkode: f4fcc...1cd
missdior Skrevet 7. september 2016 #10 Skrevet 7. september 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: 20-21 er heller ikke et sent fly Anonymkode: 941c4...23f For en toåring er det det Vi skal også snart på tur og skal ta et fly som går etter leggetid, og jeg gruer meg
reiseglad Skrevet 7. september 2016 #11 Skrevet 7. september 2016 Nå synes jeg ikke du skal gjøre et stort problem av å reise på en times flytur med en toåring, selv om det er kl åtte om kvelden. Du klarer å underholde barnet den timen det tar. Ta med koseklut og kosedyr og en bok å lese i, evt litt film eller spill på en pad. En time går fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå