Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2017 #41 Skrevet 8. januar 2017 (endret) Åse har sin egen stil og hun holder på den fordi hun trives med den. Sånn er det med den saken. Hun har visesunget et helt liv og er godt kjent, så jeg foreslår at de som lurer googler skikkelig og finner det ut. For min del havnet hun bakerst i kveld, tett fulgt av hun som jeg ikke husker navnet på og som jeg aldri har hørt synge før....langt lyst hår og tettsittende kjole, så kommer Eldar, Berger og en delt sterk førsteplass på Benny Borg & Ida. Personlige tolkninger i hver sin stilmessige retning. Men det var litt tamt og rutinemessig opplegg ja. Det hjelper nok på etter hvert når de og vi blir varme i trøyene. Endret 8. januar 2017 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #42 Skrevet 12. januar 2017 Benny borg var rett og slett rørende. Litt odd Børresen stil, teksten kommer godt fram. Ida, som jeg aldri har hørt om var kjempe bra! Dansken virker som en hyggelig kar! Anonymkode: b1bfc...4e8
Salka Skrevet 13. januar 2017 #43 Skrevet 13. januar 2017 Så reprisen av dette på søndag siden jeg glemte det på lørdag. Ida Maria var rå! Lurer på om noen tør å dra Mullah Krekar-versjonen av Morgan Kane på Benny Borg sin dag. Hadde vært kult!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #44 Skrevet 13. januar 2017 På 9/6/2016 den 19.25, AnonymBruker skrev: Sliter litt med å forstå hva Ida Maria, Dansken og Margaret Berger har der å gjøre. Kan vel telles på en hånd, de kjente sangene de har hatt opp igjennom. Men, for all del....kan bli bra.... Anonymkode: 79b80...4f4 Ja, du sier noe der.. Ida Maria - de låtene jeg kommer på: "I like you so much better when you're naked", "Oh My God" og "Bad Karma". Husker jeg ikke helt feil, var Bad Karma også filmmusikk til den siste Skrikfilmen. Hun har vel også levd rockestjernelivet på godt og vondt med litt for mye alkohol og det som er.. Tror hun har litt å fortelle. Fremførelsen hennes sist skilte seg også ut, tenker det skaper en god balanse å ha litt forskjellige artister med ulik bakgrunn for å gjøre det til et interessant program. Margaret Berger kom vel på 4. eller 5. plass i Grand Prix internasjonalt? Tenker at det i seg selv kan gjøre henne interessant. Vil si I feed you my love var kjent, samme med Lifetime Guarantee og Samantha. Klovner i Kamp kjenner jeg ikke så mye til, da det ikke er helt min sjanger, men igjen: Godt for variasjonen sin del. Fikk veldig godt inntrykk av Dansken etter første program i hvert fall. Tror også dette kan bli bra. Tenker at artistene trenger programmet vel så mye som programmet trenger dem, -håper det kan booste noen karrierer. Likte veldig godt Berges versjon sist. Spent på dagens episode! Anonymkode: 9daf4...9f2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2017 #45 Skrevet 13. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du sier noe der.. Ida Maria - de låtene jeg kommer på: "I like you so much better when you're naked", "Oh My God" og "Bad Karma". Husker jeg ikke helt feil, var Bad Karma også filmmusikk til den siste Skrikfilmen. Hun har vel også levd rockestjernelivet på godt og vondt med litt for mye alkohol og det som er.. Tror hun har litt å fortelle. Fremførelsen hennes sist skilte seg også ut, tenker det skaper en god balanse å ha litt forskjellige artister med ulik bakgrunn for å gjøre det til et interessant program. Margaret Berger kom vel på 4. eller 5. plass i Grand Prix internasjonalt? Tenker at det i seg selv kan gjøre henne interessant. Vil si I feed you my love var kjent, samme med Lifetime Guarantee og Samantha. Klovner i Kamp kjenner jeg ikke så mye til, da det ikke er helt min sjanger, men igjen: Godt for variasjonen sin del. Fikk veldig godt inntrykk av Dansken etter første program i hvert fall. Tror også dette kan bli bra. Tenker at artistene trenger programmet vel så mye som programmet trenger dem, -håper det kan booste noen karrierer. Likte veldig godt Berges versjon sist. Spent på dagens episode! Anonymkode: 9daf4...9f2 *morgendagens Anonymkode: 9daf4...9f2
Gjest Bossa Nova Skrevet 22. januar 2017 #47 Skrevet 22. januar 2017 Hun Stavangerjenta er så søt at jeg kunne blitt lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #48 Skrevet 23. januar 2017 14 timer siden, Bossa Nova skrev: Hun Stavangerjenta er så søt at jeg kunne blitt lesbisk. Hehe....mener du Hanne Sørvaag?? Hun er søt, og har vel tidligere blitt koblet til Vibeke Skofterud, selv om det ble avfeid ganske kjapt. Anonymkode: 7a402...ae4
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. februar 2017 #49 Skrevet 4. februar 2017 Benny Borg minner litt om Johnny Cash nå.
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar 2017 #50 Skrevet 5. februar 2017 Jeg tenkte tanken jeg også, BN. ...men Åse Kleveland sjokkerte litt må jeg si. Jeg forbinder henne med gamledagers visesang/gitar alene og i gruppe, men hun har jo en skikkelig tsunami av en stemme når hun åpner opp og slipper den løs. Wow.... Hun var min favoritt denne gangen. Eldar på siste.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #51 Skrevet 6. februar 2017 Jeg såg eps i går kveld når de hyllet Benny Borg. Flott program. Veldig rørende å høre om kona hans❤ Hanne sin versjon av sangen han lager til kona si var nydelig. Jeg måtte gråte en skvett jeg også❤ Anonymkode: c5dec...cdd
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. februar 2017 #52 Skrevet 6. februar 2017 16 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tenkte tanken jeg også, BN. ...men Åse Kleveland sjokkerte litt må jeg si. Jeg forbinder henne med gamledagers visesang/gitar alene og i gruppe, men hun har jo en skikkelig tsunami av en stemme når hun åpner opp og slipper den løs. Wow.... Hun var min favoritt denne gangen. Eldar på siste. Åh, fikk ikke sett Åse Klevelands versjon. Men prøver å få med meg reprisen på lørdag. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg såg eps i går kveld når de hyllet Benny Borg. Flott program. Veldig rørende å høre om kona hans❤ Hanne sin versjon av sangen han lager til kona si var nydelig. Jeg måtte gråte en skvett jeg også❤ Anonymkode: c5dec...cdd Jeg satt og gråt selv, utrolig rørende.
Krutthøna Skrevet 6. februar 2017 #53 Skrevet 6. februar 2017 Åse Kleveland, herregud for en rå dame! Digger henne
Gjest Winza Skrevet 11. februar 2017 #54 Skrevet 11. februar 2017 Dæven Benny Borg har en fantastisk stemme! :D Han og Eldar er favorittene mine der
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #55 Skrevet 11. februar 2017 Jeg synes ikke Eldar Vågan kan synge. Han er kanskje en entertainer og god musiker, men synge kan han ikke! Anonymkode: 7a402...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå