Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2017

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes Tone og Sandra bør være med.

Anonymkode: 150d6...4eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Jacklost skrev:

Ser for meg at Martinus er med neste år :P

Huff nei :P

Anonymkode: 0cd51...f15

Skrevet
22 timer siden, Jacklost skrev:

Flere som gleder seg veldig? Har aldri gledd meg så mye til en sesong før :D Mest pågrunn av Eldar

Håper de får med Viggo Sandvik neste sesong, han har en guddomelig stemme :)

Enig i at Viggo har en fantastisk stemme, men litt unødvendig å ha han med siden Eldar er med i år. Eldar har da også tross alt skrevet nesten alle sangene til Vazelina, så synes det er bedre at han er med.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Tone og Sandra bør være med.

Anonymkode: 150d6...4eb

:fnise:

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, Severin skrev:

Enig i at Viggo har en fantastisk stemme, men litt unødvendig å ha han med siden Eldar er med i år. Eldar har da også tross alt skrevet nesten alle sangene til Vazelina, så synes det er bedre at han er med.

Men Når har Eldar sunget? Det er bare Viggo sin stemme som kommer opp i hodet mitt når jeg tenker på Vazelina sanger

AnonymBruker
Skrevet

Hva har egentlig Åse Kleveland (eller hva hun nå heter) drevet med av musikk tidligere?

Den eneste jeg faktisk hadde peiling på hvem var, er faktisk Eldar Vågan! :fnise:

Anonymkode: b09c1...ec3

Skrevet
40 minutter siden, Jacklost skrev:

Men Når har Eldar sunget? Det er bare Viggo sin stemme som kommer opp i hodet mitt når jeg tenker på Vazelina sanger

Han har gitt ut tre soloalbum, (som jeg vet om). Han er vokalist på noen av Vazelinas sanger også.

Skrevet

Digget versjonen til Hanne, selv om det ikke var så lett å høre alt hun sang, alltid. :danse:
Og Eldar sin versjon var kul - ekstra kult med Aslak med også. Tror ikke Eldar fikk med seg ordene alltid, men det gjør ikke noe :D

Åse sin versjon syns jeg var kjip.

Gjest Jacklost
Skrevet

Håper dansken gjengjelder tjenesten og inviterer Viggo Sandvik til å komme når det er Eldar sin tur til å hedres :biggrin:

Skrevet

Mye skrik, men herregud for en versjon av Ida Maria! :nori:

Skrevet

Synes Margareth sin versjon var skikkelig kul jeg! Spent på hva hun får til videre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette var skuffende greier, bortsett fra Benny Borgs fremførelse og teksten til sangen.

Anonymkode: 1f960...f5e

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Åse parykk eller?

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Tonus skrev:

Synes Margareth sin versjon var skikkelig kul jeg! Spent på hva hun får til videre

Helt enig!

Jeg trodde ikke at jeg kom til å se på i år men synes det var bra.

AnonymBruker
Skrevet

Dette må vel være et av de mest forutsigbare og påtatte programmene som noen gang er sendt?

- Den aktuelle artisten går frem og fremfører sin versjon av en av hovedpersonens låter
- Hovedpersonen sitter på enden av bordet med tårer i øynene
- Etter fullført låt går han/hun frem, stort sett på venstre side av bordet, og omfavner den som synger og takker for fremføelsen
- I mellom fremføringene får man høre om dramatiske ting i livene til disse artistene "som aldri før har blitt fortalt". Gjerne litt tragiske slik at man kan presse frem litt flere tårer.
- Repeat.

Anonymkode: f5377...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Programmet er håpløst og harry.

Anonymkode: 37599...eba

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker Åse parykk eller?

Og/eller maske?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...