Gå til innhold

til folk med krøllar


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har krøllar men det som er er at krøllane mine trenger en lite "piff" for å krølle seg litt mer og samtidig få litt mer sprett i seg.

har prøvd krøll-produkter før. men syns ingen shampo el conditioner har funger så veldig bra.

Har noken her eit bra tips å komma med?

Hva får krøllane mine til å "sprette"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krøllete hår er jo ofte tørt. Jeg bruker "Instant Moisture" balsam/hårkur (to forskjellige typer, samme navn) fra Paul Mitchell for å tilføre håret fuktighet. For å gi krøllene litt mer piff og gjøre håret mindre brusete bruker jeg "Curl Up curling balm" fra KMS. Veldig fornøyd med disse produktene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Bruker "curl-up"-serien fra KMS' date=' særlig curl activatoren er bra, synes jeg.[/quote']'

drev nettopp å så på den ;)

virker bra ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du har langt hår så anbefaler jeg So Long shampo og balsam fra Redken.

Curl Jam fra Tigi er et kjempebra stylingprodukt som gir masse sprett i krøllene. Denne bruker jeg mest når jeg skal være ekstra fin.

Kerastase Elasto-curl mousse er også kjempebra, det gir en litt mykere stil på krøllene, og passer bedre til hverdags for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

De produktene som er nevnt, er fra serier som selges hos ulike frisører. Men endel (minus Kerastase, som er nesten like billig hos frisør) får du tak i hos www.lookfantastic.com til bortimot halv pris i forhold til frisørpris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...