Gå til innhold

Hvis en jente smiler til deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hvis en tilfeldig jente du ikke kjenner smiler til deg. Betyr det noe ? Jeg tenker at det ikke har noe meg og gjøre.

At de sikkert bare er glad eller noe. Spesielt hvis de virker veldig opptatt eller stivpyntet.

Så damer som gjør sånn. Mener du noe med det? Eller bare er du sånn.

Anonymkode: b7ad4...b55

Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg løper i motsatt retning i frykt for at hun skal prøve og drepe meg.

Skrevet

Om jeg smiler i en tilfeldig persons retning, så betyr det ingenting. Smiler ofte om jeg får direkte blikkontakt med folk. Betyr ingenting det heller annet enn høflighet :) 

Anonymkode: 6bfc4...48c

• Liker 5
Gjest Sjørøveren
Skrevet

Tenker de er høfflige (smiler alltid igjen uansett jeg), synes jeg er sexy, eller kåt på meg. 

Skrevet

Kommer ann på settingen. Dersom det er i gågata så tenker jeg at hun skal selge noe eller overbevise meg om å støtte et eller annet. 

Anonymkode: aa6a2...bce

Skrevet

Synes alle damer uansett alder smiler ute i marka. Tar det som at de har det bra og synes det er hygglig å møte folk. De regner vel med at turfolk er trygge og ikke har tenkt å hoppe på de. Har selv aldri tenkt å hoppe på noen av damene heller selv om de smiler til meg.

Anonymkode: 21e6e...ee3

• Liker 2
Gjest Baremenneske
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg smiler i en tilfeldig persons retning, så betyr det ingenting. Smiler ofte om jeg får direkte blikkontakt med folk. Betyr ingenting det heller annet enn høflighet :) 

Anonymkode: 6bfc4...48c

Samme er det med meg! 😊

Skrevet

Mener ikke noe med det:) 

Anonymkode: 126cd...1f8

Skrevet

Jeg tar det som en invitasjon til analsex, og at hun forventer at jeg som mann leder an.

Anonymkode: 5e31e...d43

• Liker 2
Skrevet

De forventer at jeg tar ledelsen til sex. De ser å smiler til meg fordi jeg er høy, veltrent, symmetrisk, fin kledd, fine tenner, fin hud, god holdning, dyp stemme, fint hår, store hender( dere vet), maskulin. :)

Anonymkode: 270af...fbd

Skrevet
Den ‎05‎.‎09‎.‎2016 at 15.53, AnonymBruker skrev:

Så hvis en tilfeldig jente du ikke kjenner smiler til deg. Betyr det noe ? Jeg tenker at det ikke har noe meg og gjøre.

At de sikkert bare er glad eller noe. Spesielt hvis de virker veldig opptatt eller stivpyntet.

Så damer som gjør sånn. Mener du noe med det? Eller bare er du sånn.

Anonymkode: b7ad4...b55

Jeg oppfatter henne straks som kåt og har lyst på meg. Blir livredd og løper vekk.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar det som en invitasjon til analsex, og at hun forventer at jeg som mann leder an.

Her er du nok inne på noe. Et smil er det samme som og ønske hard analsex. Fysj disse kvinnene og deres perverse fantasier.

• Liker 1
Skrevet

Smiler ikke til folk som ikke virker allrighte. 

Anonymkode: f7372...461

• Liker 1
Skrevet

Springer som faen

Anonymkode: 9d1cf...528

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:skal aldri smile til fremmede!

Anonymkode: eab41...a04

• Liker 2
Skrevet

Det er definitivt ikke en invitasjon til noe. Det skulle tatt seg ut. Jeg smiler til alle, men smiler ekstra mye hvis du er, eller går sammen med, et barn, en katt eller en hund.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cathrine88 skrev:

Det er definitivt ikke en invitasjon til noe.

Og jo da, det er det

Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Og jo da, det er det

Ja, forsåvidt. Det er en invitasjon til å smile tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Dette skjer meg stadig vekk, og det er pyton. Jeg har aldri bedt om å bli siklet etter, det er seksuell trakassering.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Cathrine88 skrev:

Ja, forsåvidt. Det er en invitasjon til å smile tilbake.

Nå må ikke du ødelegge mitt bilde i mitt hode om at et smil er en invitasjon til hard analsex da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...