Citpensacola Skrevet 8. september 2016 #21 Skrevet 8. september 2016 Kverneriet er helt i toppklasse, men potetene deres synes jeg er hakket kjipere enn Døgnvill. Særlig "Dirty fries" hos døgnvill er bra. Har aldri opplevd dårlig service på Cin Cin, men det begynner å bli en stund siden jeg var der sist. Hadde jeg hatt en slik opplevelse som du beskriver hadde jeg nok reagert jeg og, ja.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #22 Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Birdo skrev: Merkelig da, hele familien min har gått jevnlig til Mimmos i over 10 år, broren min møtte faktisk (eks)kona si der også, og de siste årene har vi også begynt å spise der når vi er i Oslo. Jeg elsker maten der, har aldri fått smakløs pizza(stikk motsatt faktisk), lite fyll eller dårlig fyll for den sakens skyld. Kanskje det har tapt seg, men var bra før. Den pizzaen jeg fikk servert var virkelig ikke noen god kvalitetspizza. Kjip tam smak. Billig olje og salt til å ta på ved siden av. Kjipt fyll lagt i en rose i midten av bunnen. Altfor lite fyll. Var for det meste deig med litt skinke i midten .. Ikke god serranoskinke eller noe sånt, men sånn billig kjip skinke uten noe smak. For noe overpriset skvip. 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg, dette stedet er virkelig oppskrytt. Det finnes minst tjue pizzeriaer i Oslo som holder lagt, langt høyere kvalitet enn Pizza da Mimmo! Anonymkode: 3c5dc...c2e Jeg vet! De som er så frelst av den pizzaen der kan ikke ha spist ordentlig god pizza. Anonymkode: a66fa...0fe 2
Birdo Skrevet 8. september 2016 #23 Skrevet 8. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det har tapt seg, men var bra før. Den pizzaen jeg fikk servert var virkelig ikke noen god kvalitetspizza. Kjip tam smak. Billig olje og salt til å ta på ved siden av. Kjipt fyll lagt i en rose i midten av bunnen. Altfor lite fyll. Var for det meste deig med litt skinke i midten .. Ikke god serranoskinke eller noe sånt, men sånn billig kjip skinke uten noe smak. For noe overpriset skvip. Jeg vet! De som er så frelst av den pizzaen der kan ikke ha spist ordentlig god pizza. Anonymkode: a66fa...0fe Vel, da har vi forskjellig smak og tydeligvis vidt forskjellige opplevelser derfra. Jeg har alltid fått masse fyll, mye god smak og faktisk et sted hvor man kan få litt ordentlig spicy mat og ikke sånn "liksom sterk mat for nordmenn". Heller ikke noe å utsette på mannen min sine pizzaer eller andres som jeg har vært med. Ikke skjønner jeg hvorfor du kaller det overpriset heller - er jo ganske så moderate priser der? Sidenote, joda jeg har spist mye god pizza på ganske mange forskjellige steder i verden
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #24 Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Birdo skrev: Vel, da har vi forskjellig smak og tydeligvis vidt forskjellige opplevelser derfra. Jeg har alltid fått masse fyll, mye god smak og faktisk et sted hvor man kan få litt ordentlig spicy mat og ikke sånn "liksom sterk mat for nordmenn". Heller ikke noe å utsette på mannen min sine pizzaer eller andres som jeg har vært med. Ikke skjønner jeg hvorfor du kaller det overpriset heller - er jo ganske så moderate priser der? Sidenote, joda jeg har spist mye god pizza på ganske mange forskjellige steder i verden Jeg synes det er overpriset for den pizzaen jeg har spist der. Enig i at det er normale priser. Hadde det vært god pizza med godt og nok fyll så hadde det ikke vært overpriset, men for den bunnen jeg fikk med bare litt fyll i midten var det absolutt overpriset. Anonymkode: a66fa...0fe 2
kanelsnurr Skrevet 8. september 2016 #25 Skrevet 8. september 2016 Vognmand Nilsen på Teaterplassen på Grønland. Kjempegod mat.
Birdo Skrevet 8. september 2016 #26 Skrevet 8. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er overpriset for den pizzaen jeg har spist der. Enig i at det er normale priser. Hadde det vært god pizza med godt og nok fyll så hadde det ikke vært overpriset, men for den bunnen jeg fikk med bare litt fyll i midten var det absolutt overpriset. Anonymkode: a66fa...0fe Da går jeg utifra at du klaget? Åpenbart at det må ha vært noe feil når du har vært der da, når så mange er der hver dag og elsker maten. De har ikke holdt på i 20 år for at de er dårlige heller. 1
HedvigR Skrevet 8. september 2016 #27 Skrevet 8. september 2016 The Indus har raskt blitt en av mine favorittrestauranter i Oslo. Pakistansk/indisk mat. Nydelig mat, særlig deres lammekarré servert på rykende varm plate er fantastisk. Fin restaurant, god øl og strålende service! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #28 Skrevet 8. september 2016 4 minutter siden, Birdo skrev: Da går jeg utifra at du klaget? Åpenbart at det må ha vært noe feil når du har vært der da, når så mange er der hver dag og elsker maten. De har ikke holdt på i 20 år for at de er dårlige heller. Klagde den første gangen, men andre gangen jeg ble overtalt til å bli med dit var det like dårlig... Hvor lenge er det siden du var der? Anonymkode: a66fa...0fe
Birdo Skrevet 8. september 2016 #29 Skrevet 8. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klagde den første gangen, men andre gangen jeg ble overtalt til å bli med dit var det like dårlig... Hvor lenge er det siden du var der? Anonymkode: a66fa...0fe Siste gang jeg var der var en mnd siden, vi var der på bryllupsdagen vår. Skal dit neste helg, regner med at maten er like god da som den var for en mnd siden
Gjest Keikolina Skrevet 8. september 2016 #30 Skrevet 8. september 2016 Dronningen kebab, i Dronnings gate.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå