AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #1 Skrevet 5. september 2016 Skal ut og spise i Oslo på torsdag med venner, og vi er lei av å gå på de samme stedene hver gang. Trenger noen gode tips til gode restauranter, gjerne noen av de ikke helt opplagte. Skjulte perler Type mat er ikke så viktig, vi er åpne for det meste. Hva er din favoritt? Anonymkode: 4f103...c5b
Lady Lovelylocks Skrevet 5. september 2016 #2 Skrevet 5. september 2016 (endret) Taste of China i Torggata. Shalimar på Sinsen. Endret 5. september 2016 av Lady Lovelylocks 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #3 Skrevet 6. september 2016 Mat&Mer på Bjølsen Anonymkode: 36094...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #4 Skrevet 6. september 2016 Restaurant Schrøder på St. Hanshaugen. Anonymkode: d5b40...5b0 1
kristine20 Skrevet 6. september 2016 #5 Skrevet 6. september 2016 Saigon 1 ved Rockefeller eller Asia på aker brygge
Lady Skrevet 6. september 2016 #6 Skrevet 6. september 2016 Dinner! Men der må dere bestille bord på forhånd. Alltid fullt. 1
Birdo Skrevet 7. september 2016 #8 Skrevet 7. september 2016 Hanami❤ Ingen over! Eller om dere vil ha pizza så anbefaler jeg Pizza Da Mimmo. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #9 Skrevet 7. september 2016 Hvor pleier dere å gå? Og hvilken prisklasse? Anonymkode: f11d0...5c7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #11 Skrevet 8. september 2016 Schrøders på st.hanshaugen og habanero på løkka(elsker denne!!!!!). Anonymkode: 22927...c4c
Gjest Absolutt Skrevet 8. september 2016 #12 Skrevet 8. september 2016 (endret) Grilleriet på Youngstorget Endret 8. september 2016 av Absolutt
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #13 Skrevet 8. september 2016 18 timer siden, Birdo skrev: Hanami❤ Ingen over! Eller om dere vil ha pizza så anbefaler jeg Pizza Da Mimmo. Neineinei, IKKE spis på pizza da mimmo! Kjipeste pizzaen jeg noen gang har spist på restaurant. Så oppskrytt restaurant! Pizzaen der er smakløs, tam, billig dårlig fyll, altfor lite fyll, kun deig med litt fyll i midten .. Anonymkode: a66fa...0fe 3
Birdo Skrevet 8. september 2016 #14 Skrevet 8. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neineinei, IKKE spis på pizza da mimmo! Kjipeste pizzaen jeg noen gang har spist på restaurant. Så oppskrytt restaurant! Pizzaen der er smakløs, tam, billig dårlig fyll, altfor lite fyll, kun deig med litt fyll i midten .. Anonymkode: a66fa...0fe Den på Frogner? Har vært der flere ganger, og har aldri opplevd noe av det du skriver her. Det er virkelig pizza med god kvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #15 Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, Birdo skrev: Den på Frogner? Har vært der flere ganger, og har aldri opplevd noe av det du skriver her. Det er virkelig pizza med god kvalitet. Ja, den på Frogner. Det er virkelig ikke pizza av god kvalitet. Oppskrytt til tusen. Anonymkode: a66fa...0fe 2
Birdo Skrevet 8. september 2016 #16 Skrevet 8. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, den på Frogner. Det er virkelig ikke pizza av god kvalitet. Oppskrytt til tusen. Anonymkode: a66fa...0fe Merkelig da, hele familien min har gått jevnlig til Mimmos i over 10 år, broren min møtte faktisk (eks)kona si der også, og de siste årene har vi også begynt å spise der når vi er i Oslo. Jeg elsker maten der, har aldri fått smakløs pizza(stikk motsatt faktisk), lite fyll eller dårlig fyll for den sakens skyld.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #17 Skrevet 8. september 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neineinei, IKKE spis på pizza da mimmo! Kjipeste pizzaen jeg noen gang har spist på restaurant. Så oppskrytt restaurant! Pizzaen der er smakløs, tam, billig dårlig fyll, altfor lite fyll, kun deig med litt fyll i midten .. Anonymkode: a66fa...0fe Helt enig med deg, dette stedet er virkelig oppskrytt. Det finnes minst tjue pizzeriaer i Oslo som holder lagt, langt høyere kvalitet enn Pizza da Mimmo! Anonymkode: 3c5dc...c2e 2
Citpensacola Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Italiensk: Villa Paradiso (Olaf Ryes plass) og Trattoria Popolare (Schous plass). Like ved Trattoria er det en fin bar som heter Bettola også. Vietnamesisk: Lille Saigon i Bernt Ankers gate eller Hai Café like i nærheten. Burger: Døgnvill ved mathallen er Oslos desidert beste burger. De som maser om Munchies har ikke peiling. Munchies suger. Pizza: Cin Cin eller Lofthus. De har fantastisk asiatisk fusion på Kamai, på løkka.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 16 minutter siden, Citpensacola skrev: Italiensk: Villa Paradiso (Olaf Ryes plass) og Trattoria Popolare (Schous plass). Like ved Trattoria er det en fin bar som heter Bettola også. Vietnamesisk: Lille Saigon i Bernt Ankers gate eller Hai Café like i nærheten. Burger: Døgnvill ved mathallen er Oslos desidert beste burger. De som maser om Munchies har ikke peiling. Munchies suger. Pizza: Cin Cin eller Lofthus. De har fantastisk asiatisk fusion på Kamai, på løkka. Enig i det meste du skriver her, med to unntak: Beste burger i Oslo er Kverneriet på Majorstua, med Døgnvill på en god andreplass. Cin Cin har ålreit (men ikke noe mer enn ålreit altså, får vel så god pizza mange andre steder, f.eks. på Hells Kitchen) pizza, men hårreisende dårlig service. Har vært der to ganger- og nå skal jeg aldri dit igjen. Begge gangene var betjeningen sur, uinteressert og brukte et kvarters tid på å engang gidde å komme til bordet med menyer (selv om vi var de eneste gjestene i lokalet). Den ene gangen jeg var der hadde de heller absolutt ingen rødvin, hvitvin eller fatøl. Alt var utsolgt. Det eneste de hadde var svindyr øl på flaske. Synes at et serveringsssted med en viss respekt for seg selv faktisk ikke kan tillate seg å gå tom for BÅDE rødvin, hvitvin og fatøl!! Anonymkode: 3c5dc...c2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå